Το έργο πραγματεύεται την χρήση ζώων εκτροφής στην τέχνη. Τα ζώα εκτροφής χρησιμοποιούνται στην τέχνη με τρόπο καταπιεστικό και γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης από τους ανθρώπους με τελικό αποτέλεσμα την δολοφονία τους. Αυτό συμβαίνει είτε επειδή είναι επιθυμητή η καταγραφή της στο πλαίσιο του ίδιου του έργου, είτε επειδή μετά την καλλιτεχνική εκμετάλλευση θα καταλήξουν στην μοίρα που τους έχει προκαθορίσει η κοινωνία. Πρόκειται για τον θάνατο με σκοπό την ικανοποίηση της αισθητηριακής απόλαυσης του ανθρώπου, δηλαδή της γεύσης. Αυτή η διεστραμμένη παράδοση της τέχνης αναιρείται στο συγκεκριμένο ηχητικό έργο, καθώς πρόκειται για το ηχοτοπίο της Βρούβας, ενός καταφυγίου διασωθέντων μη ανθρώπινων ζώων. Εμπεριέχει τις φωνές και τους ήχους ζώων εκτροφής που έχουν διασωθεί από την προαναφερθείσα τύχη και είναι πλέον ελεύθερα και ασφαλή εντός ενός προστατευόμενου περιβάλλοντος. Παράλληλα συμβιώνουν με εκείνα τα είδη που η κοινωνία αποδέχεται ως πιο σημαντικά, σκύλους και γάτες, φανερώνοντας έτσι πως στο πλαίσιο του καταφυγίου κάθε άτομο αντιμετωπίζεται δίκαια και ηθικά χωρίς διακρίσεις από τον άνθρωπο.
Ο Αλέξανδρος Χατζητιμοθέου είναι τελειόφοιτος του Τμήματος Μουσικών σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου όπου σπουδάζει σύνθεση ενόργανης και φωνητικής μουσικής. Έργα του έχουν παρουσιαστεί στο Δή.πε.θε. Κέρκυρας, στην Ιονιο Ακαδημία και στο μουσείο Ασιατικής τέχνης της Κέρκυρας. Τον Ιούνιο του 2022 θα παρουσιαστεί στo ετήσιο φεστιβάλ «Soundpedro» στο Angels Gate Cultural Center του Los Angeles το έργο του «Riverphonics». Η δουλεία του είναι επηρεασμένη απο το βιβλίο του Maurice Merleau Ponty «Φαινομενολογία της αντίληψης».