Ημερομηνία και Ώρα: 15/05/2021 (17:00-19:00), 20/05/2021 (19:15-21:20), 30/05/2021 (22:15-00:15)
Χάρης Ξανθουδάκης
Ο τίτλος του έργου αναφέρεται στις Ώρες - τις θρησκευτικές και μάλιστα μοναστηριακές ακολουθίες. Ο όρος 'αλληγορία' παραπέμπει αφ' ενός στην ειδική κατηγορία μεταφορικών παραστάσεων που χρησιμοποιεί η ζωγραφική της εποχής μπαρόκ, αφ' ετέρου στην ετυμολογική κυριολεξία: 'άλλως αγορεύω' τις ώρες, δηλώνω το χρόνο με διαφορετικούς τρόπους. Εν προκειμένω, με ηχητικά σύμβολα που ενσωματώνονται στο βασικό ηχητικό υλικό, χωρίς να διακρίνονται (π.χ. η φωνή ενός κόκκορα), ή με άμεσες ηχητικές αναφορές πλαστής αυθεντικότητας (τα χτυπήματα ενός ρολογιού, κατασκευασμένα απο τον κρότο μιας γραφομηχανής και μιας λάμπας γραφείου). Η πρώτη ηχητική ύλη περιλαμβάνει εκτός απο τους ηχογραφημένους κρότους και θορύβους, ήχους ειδικά υπολογισμένους με την βοήθεια του ψηφιακού συστήματος 'Πολυαγωγία'.
Χάρης Ξανθουδάκης
Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1950. Μελέτησε αρμονία με τον Μάριο Βάρβογλη (Ελληνικό Ωδείο 1964) και τον Γ.Α.Παπαϊωάννου (1965-71). Υπήρξε ένας απο τους πρώτους συνθέτες ηλεκτρονικής μουσικής στην Ελλάδα, μαθητής στο προσωπικό εργαστήριο του Μιχάλη Αδάμη. Το 1971, σε νεαρή ηλικία, γνώρισε την πρώτη του διάκριση με το έργο Organum στον διαγωνισμό σύνθεσης του Ελληνικού Συγκροτήματος Σύγχρονης Μουσικής. Από το 1979 έως το 1985 έζησε στη Γαλλία, όπου σπούδασε σύνθεση με τον Γ.Ξενάκη και μουσική πληροφορική στο CEMAMu και στο GRM. Στο διάστημα αυτό ασχολήθηκε εντατικά με την ηλεκτρονική μουσική χρησιμοποιώντας τις νέες για την εποχή εκείνη ψηφιακές μεθόδους της μουσικής πληροφορικής. Το 1985 επέστρεψε στη Ελλάδα και εισήγαγε το σύστημα "Πολυαγωγία" στο Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας στην Αθήνα. Δίδαξε στο Εθνικό Ωδείο (1985-86) και το Ωδείο Ατενέουμ (1987-93) ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση. Έχει δεχθεί αναθέσεις από διάφορα ιδρύματα και οργανισμούς και έχει συνεργαστεί στην διεύθυνση παραγωγής προγραμμάτων της Ελληνικής Ραδιοφωνίας (Γ’ Πρόγραμμα) και στο Ινστιτούτο Έρευνας Μουσικής και Ακουστικής. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών και επετέλεσε Καθηγητής ανώτερων Θεωρητικών και σύνθεσης στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου.