Εμμανουήλ Ροβίθης

Αντικείμενο: Διδακτική της Τέχνης
Βαθμίδα: Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό
ΦΕΚ Διορισμού: 904/14-04-2021, τ. Γ'
Τηλέφωνο: 2661087860
Email: emrovithis@ionio.gr
WWW: http://www.sonicmanos.com/
Ώρες γραφείου: Κατόπιν συνεννόησης

Ροβίθης Εμμανουήλ

gr  pdf.png  Ροβίθης Εμμανουήλ: Βιογραφικό Σημείωμα
Mέγεθος: 180.03 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σπουδές/Εκπαίδευση:

  • Διδακτορικό Δίπλωμα στην Ηλεκτρονική Μουσική Σύνθεση, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Μουσική Σύνθεση, Anglia Polytechnic University, Department of Music Studies
  • Δίπλωμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Φιλοσοφικής Σχολής

Ερευνητικά ενδιαφέροντα:

  • Ηχητικά Παιχνίδια
  • Ηχητική Αλληλεπίδραση
  • Ηχητική Αναπαράσταση Δεδομένων
  • Ακουστικώς Επαυξημένη Πραγματικότητα
  • Παιγνιοποίηση
  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός

Ακαδημαϊκές θέσεις:

  • 2021 – σήμερα: Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας Ιονίου Πανεπιστημίου
  • 2019 – 2020: Ακαδημαϊκός Υπότροφος, Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας Ιονίου Πανεπιστημίου
  • 2017 – 2019: Διδάσκων Π.Δ. 407/80, Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας Ιονίου Πανεπιστημίου

Ερευνητική εμπειρία:

  • (2022-2025) «ImGame – Καινοτόμο Ψηφιακό Περιβάλλον Βασισμένο στην Έρευνα με Στοιχεία Εμβυθιστικής Αισθητικής και Σοβαρών Παιχνιδιών» αρμοδιότητες: παιγνιοποίηση, έρευνα, συγγραφή, πειραματική αξιολόγηση, [Κωδικός Έργου: 101054570, Πρόγραμμα Creative Europe, συνεργασία του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών Vidzeme University of Applied Sciences (Λετονία), του Δήμου Τρίπολης (Ελλάδα) και του Οργανισμού Pro Progressione (Ουγγαρία), Σεπτέμβριος 2022 – Αύγουστος 2025]
  • (2023) «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών προς το Δήμο Δελφών για τη Σχεδίαση και Συγκρότηση των Προδιαγραφών του Ψηφιακού Μουσείου Ιτέας» αρμοδιότητες: παιγνιοποίηση, σχεδιασμός ηχητικής αλληλεπίδρασης [Κωδικός Έργου: 80622 Δήμος Δελφών, συνεργασία του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Δήμου Δελφών]
  • (2019-2020) «C.Cage - Εμβυθιστικό Παιχνίδι Περιπέτειας για την Ανάδειξη της Τοπικής Δημιουργίας, Τέχνης και Παράδοσης στην Πόλη της Κέρκυρας» αρμοδιότητες: παιγνιοποίηση, εννοιακός σχεδιασμός, έρευνα, συγγραφή, πειραματική αξιολόγηση [Κωδικός Έργου: 80405, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020, συγχρηματοδότηση από Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ESF), Οκτώβριος 2019 - Ιούνιος 2020]
  • (2018-2019) «Ακουστικώς Επαυξημένα Ηχητικά Παιχνίδια» αρμοδιότητες: παιγνιοποίηση, εννοιακός σχεδιασμός, ηχητικός σχεδιασμός, έρευνα, συγγραφή, πειραματική αξιολόγηση [πρόγραμμα «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές», επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», συγχρηματοδότηση από Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ESF), Ιούνιος 2018 - Δεκέμβριος 2019]

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

  • Papadopoulou, A., Rovithis, E., Panagopoulos, I., (2021) Serious Film Games (S.FI.GA): Integrating Game Elements with Filmmaking Principles into Playful Script Writing., in Linda Daniella (Ed.). Smart Pedagogy of Game-based Learning (pp. 195-215). Springer, Cham. DOI: 10.1007/978-3-030-76986-4
  • Rovithis, E., Papadopoulou, A., Komianos, V., Garneli, V., & Floros, A. (2024) Speech Puzzles (Spuzzles): Engaging the Reduced, Causal, and Semantic Listening Modes for Puzzle Design in Audio Games. Applied Sciences, 14(9), 3858. https://doi.org/10.3390/app14093858
  • Gintere, I., Rovithis, E., Bakk, Á. K., & Misjuns, A. (2024). ImGame Project: A Comprehensive Theory of Immersive Aesthetics and Innovation in Serious Gaming. International Journal of Game-Based Learning (IJGBL), 14(1), 1-18.
  • Rovithis, E., Moustakas, N., Vogklis, K., Drossos, K., & Floros, A. (2021). Design Recommendations for a Collaborative Game of Bird Call Recognition Based on Internet of Sound Practices. Journal of the Audio Engineering Society, 69(12), 956-966. DOI: 10.17743/jaes.2021.0043  
  • Moustakas, N., Floros, A., Rovithis, E., & Vogklis, K. (2021). Prediction and Controlling of Auditory Perception in Augmented Environments. A Loudness-Based Dynamic Mixing Technique. Applied Sciences, 11(22), 10944. DOI: 10.3390/app112210944
  • Rovithis, E., Moustakas, N., Floros, A., & Vogklis, K. (2019) Audio Legends: Investigating Sonic Interaction in an Augmented Reality Audio Game. Multimodal Technologies Interact., 3, 73, DOI: 10.3390/mti3040073
  • Rovithis, E., Floros, A., Moustakas, N., Vogklis, K., & Kotsira, L. (2019). Bridging Audio and Augmented Reality towards a new Generation of Serious Audio-only Games. The Electronic Journal of e-Learning, 17(2), pp. 144-156, available online at www.ejel.org, DOI: 10.34190/JEL.17.2.07
  • Rovithis, E., Papadopoulou, A., & Floros, A. (2023). Designing Audio Technology-Oriented Practices for Teaching Art to Primary School Pupils. In Proceedings of the 2nd Digital Culture & AudioVisual Challenges Conference on Interdisciplinary Creativity in Arts and Technology (DCAC). Ionian University.
  • Rovithis, E., Panagopoulos, I., Papadopoulou, A., & Giannakoulopoulos, A. (2022). Serious Film Games (S.FI.GA.): An Educational Approach of Scriptwriting through a Challenge of Uncertainty. In Proceedings of the 11th International Conference in Open and Distance Learning (pp. 1–15). Hellenic Open University.
  • Rovithis, E., Floros, A., & Kotsira, L. (2018). Educational Audio Gamification: Theory and Practice. In Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning (ECEL) (pp. 497–505). ACPI.
  • Rovithis, E., & Floros, A. (2018). AstroSonic: an Educational Audio Gamification Approach. In Proceedings of the 1st Digital Culture & AudioVisual Challenges Conference on Interdisciplinary Creativity in Arts and Technology (DCAC). Ionian University.
  • Rovithis, E., Floros, A., Mniestris, A., & Grigoriou, N. (2014). Audio games as educational tools: Design principles and examples. In Proceedings of Games Media Entertainment (GEM), 2014 IEEE, DOI: 10.1109/GEM.2014.7048083
  • Rovithis, E., Mniestris, A., & Floros, A. (2014). Educational audio game design: sonification of the curriculum through a role-playing scenario in the audio game ’Kronos'. In Proceedings of the 9th Audio Mostly: A Conference on Interaction With Sound (p. 21). ACM. DOI: 10.1145/2636879.2636902.
  • Rovithis, E. (2012). A classification of audio-based games in terms of sonic gameplay and the introduction of the audio-role-playing-game: Kronos. In Proceedings of the 7th Audio Mostly Conference on Interaction with Sound - AM ’12. ACM Press. DOI: 10.1145/2371456.2371483 
Ενημέρωση: 12-07-2024

Επιστροφή
Σχετικά Νέα
AVARTS Game Hub - Call for Games
Δημοσίευση: 03-05-2023 08:55 | Προβολές: 716
<< <
Ιούλιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Σάββατο 27-07-2024
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας