Υποψήφιοι Διδάκτορες
| Martin Alexander Carlé | Literate Performance in Live Notation A scene graph based demonstration by SuperCollider and Emacs org-mode | ![]() |
| Natalia Fuchs | Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη και διαδραστική τέχνη της παράστασης: εξάσκηση της εμπιστοσύνης και της φροντίδας | |
| Ροζαλία Αδαμοπούλου | Η "επιστροφή στη ζωγραφική" και το ζήτημα του Νεοεξπρεσιονισμού τη δεκαετία του 1980. Το ελληνικό παράδειγμα στην περίπτωση του ζωγράφου Τάσου Μαντζαβίνου | |
| Ευαγγελία Βλάχου | Το Μεταμοντέρνο στον Ελληνικό Κινηματογράφο | ![]() |
| Νυμφοδώρα Βούλγαρη | Μελέτη της σχέσης των μαθηματικών με την εικαστική τέχνη και εφαρμογή καλλιτεχνικών μεθόδων στη διδακτική των μαθηματικών | |
| Άλκηστις Γεωργίου | Οι προσλαµβάνουσες του θανάτου στην τέχνη της ψηφιακής εποχής: ένα διαδραστικό σενάριο και η δηµιουργία ψηφιακών ιστοριών | |
| Λεωνίδας Α. Γουδέλης | Μια κλιμακούμενη περιγραφική μεθοδολογία κειμένου για την ανάπτυξη έργων τέχνης υψηλής λεπτομέρειας: Ενδυνάμωση των καλλιτεχνών με δυνατότητες ταχείας δημιουργίας πρωτοτύπων επαναχρησιμοποιήσιμης τεχνητής νοημοσύνης | |
| Δήμητρα Γούναρη Email: dgounari@ionio.gr WWW: https://www.linkedin.com/in/dimitragounari, https://www.instagram.com/dimitragounari/ Εγγραφή: 20-07-2022 | Δημιουργικοί ψηφιακοί μετασχηματισμοί εικόνων και περιβαλλοντικές αξίες: Μεθοδολογικές πρακτικές καλλιτεχνικής παραγωγής και διδακτικές προσεγγίσεις | |
| Χαρίλαος Γουναρόπουλος | Εκπαιδευτικές Εφαρμογές και Αντίληψη Υπερχώρων | |
| Μάρθα Γωγάκου | Τυχαιότητα, η άγνωστη δόνηση στη ζωή και στην τέχνη | |
| Ιουστίνη Ελούλ | Διπλή Χωρικότητα στην Τέχνη: Βίντεο Τέχνη και Ηλεκτροακουστική Μουσική, παράγοντας τη Χωρο-αντιληπτική Ικανότητα του θεατή μέσω Οπτικής και Ακουστικής Διάδρασης | |
| Αθανάσιος Επιτήδειος | Φύση και ηχητικός μιμητισμός | ![]() |
| Γιάννης Καρπούζης | Από το ενδεικτικό στο εικονικό σημείο: αισθητικές μετατοπίσεις στη φωτογραφική διαδικασία | |
| Δημήτριος Κεχρής | Όψεις της δημόσιας σφαίρας στα ελληνικά δοκιμιακά φιλμ: Ιστορία, μνήμη και αστεακή εμπειρία | |
| Στυλιανή-Άννα Κληματσάκη | Η αιμομιξία στον παγκόσμιο κινηματογράφο: η επιτέλεση των φύλων, των κοινωνικών ρόλων, και των σεξουαλικών προσανατολισμών κατά την αναπαράσταση των αιμομικτικών σχέσεων στον κινηματογράφο | |
| Ευστράτιος Κουντουράς | 'Ενα Σύστημα για Διαδραστική Οπτικοακουστική Τέχνη με Διεπαφές Πολλαπλής Αφής και Χειρονομία Ανοιχτής Χειρός | ![]() |
| Ευάγγελος Κουτσουμπίδης | Διαμεσολαβημένες από Υπολογιστή Πραγματικότητες στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Εφαρμογής, Δημιουργία Διδακτικών Σεναρίων και Αξιολόγηση Επίδρασης σε Μαθητές Δημοτικού Σχολείου | |
| Αθανάσιος Κουτσουρίδης | Διαμεσική Παραγωγή Πολιτιστικού Περιεχόμενου: Εξελίσσοντας τις Σύγχρονες Διαδικασίες Παραγωγής με Διαμεσικά Παιχνίδια και Παιγνιοποίηση | ![]() |
| Βασίλειος Κρουστάλλης | "My name is Kirikou": Identity and Constituting Parameters of Contemporary European Feature Animation (1998-2015) | ![]() |
| Αριστείδης Λαμπρογεώργος | Προς μια Γενική Αισθητική Ταυτότητα στον Ψηφιακό Κόσμο: οι Τάσεις Παγκοσμιοποίησης στον Σχεδιασμό Ιστοχώρων | |
| Λαΐδα Λιμνιάτη | Αισθητικοί Αλγόριθμοι στη Διαφήμιση: Η Επίδραση του Περιεχομένου από Τεχνητή Νοημοσύνη στη Δημιουργικότητα και το Διαδικτυακό Συναίσθημα | |
| Αγγελική Λυγινού Εγγραφή: 08-09-2022 | Η δημόσια έκφραση της πενθούσας μορφής και η διαχείρηση του πόνου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το παράδειγμα του ηλεκτρονικού επικήδειου (μοιρολογιού) | |
| Βασιλική Μανουηλίδου | Η προσβασιμότητα των ατόμων με οπτικές αναπηρίες σε χώρους τέχνης: Η σημασία των αφηγηματικών τεχνολογιών για την αντίληψη του εικαστικού έργου | |
| Νεκτάριος Μεσσήνης | Διαδραστικές Τεχνολογίες Παιχνιδιών και Παιγνιοποίησης στην Αποκατάσταση Ασθενών με Μυοσκελετικές Κακώσεις | ![]() |
| Άρης Μπέζας | Σύστημα δημιουργίας και απόδοσης γραφικών σε πραγματικό χρόνο | ![]() |
| Δημήτριος Μυλωνάς | Οπτικοποίηση του Χρόνου | |
| Άγγελος Παπαβλασόπουλος | Ήττα και Μαθησιακή Διαδικασία: Υπερβατικότητα, Αισθητικός Επαναπροσδιορισμός και Αφηγηματικές Δομές σε Ψηφιακά Παιχνίδια | |
| Χρυσή Παπαδημητρίου | Παιχνιδοποίηση, Παιχνίδια και Διαδραστικές Τεχνολογίες στην Περιβαλλοντική Δια Βίου Μάθηση με εφαρμογή σε σωφρονιστικά καταστήματα | |
| Νεβενία Παστάκα | Η καλλιτεχνική πολιτική των Ιδρυμάτων στην Ελλάδα την περίοδο 1855-1955.Η περίπτωση του Πανελλήνιου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελίστριας Τήνου | ![]() |
| Λίνα Πετριανού | Αναλύοντας το Περιεχόμενο των Βίντεο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Δημιουργία Μεθοδολογικού Εργαλείου για τη Μεταμόρφωση της Αφήγησης από Cross Media σε Viral Transmedia | |
| Μαρία Ράπτη | Η συμβολή του Λυκείου των Ελληνίδων στη συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας της Ελλάδας. Το παράδειγμα του Λυκείου των Ελληνίδων Ιωαννίνων 1921 – 2021. Παραστασιολόγιο, μουσικό ρεπερτόριο, πολιτιστική διαχείριση. | ![]() |
| Βαΐα Τζώρη | “Αν δεν διαδοθεί είναι νεκρό”: δυναμική προσαρμογή της διαμεσικής αφήγησης σε διαδράσεις με πολιτιστικό περιεχόμενο | |
| Σοφία Φαναριώτη | Ζητήματα και Τεχνολογικές Προσεγγίσεις Διάδρασης και Παρουσίασης Περιεχομένου Ζωντανών Διαδραστικών Αφηγήσεων σε Περιβάλλοντα Μεικτής Πραγματικότητας | |
| Δημήτρης Χατζηγιαννάκης | Εκδημοκρατισμένα μέσα ανοιχτών τεχνολογιών - μοντέλο εξερεύνησης στη μουσική εκπαίδευση και στην ηχητική τέχνη | |
| Αριστομένης Χατζήπαπας | «Σύγχρονα ιερογλυφικά". Η εξέλιξη της εικαστικής μορφής του Hip Hop Graffiti. | |
| Ευαγγελία Χλωρού | Το Ελληνικό Δημοτικό Τραγούδι στην Ψηφιακή Εποχή: Συγκριτική Μελέτη Ψηφιακών Αποθετηρίων και η Αξιοποίησή του στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr











