Υποψήφιοι Διδάκτορες
Martin Alexander Carlé | Literate Performance in Live Notation A scene graph based demonstration by SuperCollider and Emacs org-mode | |
Natalia Fuchs | Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη και διαδραστική τέχνη της παράστασης: εξάσκηση της εμπιστοσύνης και της φροντίδας | |
Ροζαλία Αδαμοπούλου | Η "επιστροφή στη ζωγραφική" και το ζήτημα του Νεοεξπρεσιονισμού τη δεκαετία του 1980. Το ελληνικό παράδειγμα στην περίπτωση του ζωγράφου Τάσου Μαντζαβίνου | |
Ευαγγελία Βλάχου | Το Μεταμοντέρνο στον Ελληνικό Κινηματογράφο | |
Νυμφοδώρα Βούλγαρη | Μελέτη της σχέσης των μαθηματικών με την εικαστική τέχνη και εφαρμογή καλλιτεχνικών μεθόδων στη διδακτική των μαθηματικών | |
Άλκηστις Γεωργίου | Οι προσλαµβάνουσες του θανάτου στην τέχνη της ψηφιακής εποχής: ένα διαδραστικό σενάριο και η δηµιουργία ψηφιακών ιστοριών | |
Λεωνίδας Α. Γουδέλης | Μια κλιμακούμενη περιγραφική μεθοδολογία κειμένου για την ανάπτυξη έργων τέχνης υψηλής λεπτομέρειας: Ενδυνάμωση των καλλιτεχνών με δυνατότητες ταχείας δημιουργίας πρωτοτύπων επαναχρησιμοποιήσιμης τεχνητής νοημοσύνης | |
Δήμητρα Γούναρη Email: dgounari@ionio.gr WWW: https://www.linkedin.com/in/dimitragounari, https://www.instagram.com/dimitragounari/ Εγγραφή: 20-07-2022 | Δημιουργικοί ψηφιακοί μετασχηματισμοί εικόνων και περιβαλλοντικές αξίες: Μεθοδολογικές πρακτικές καλλιτεχνικής παραγωγής και διδακτικές προσεγγίσεις | |
Χαρίλαος Γουναρόπουλος | Εκπαιδευτικές Εφαρμογές και Αντίληψη Υπερχώρων | |
Μάρθα Γωγάκου | Τυχαιότητα, η άγνωστη δόνηση στη ζωή και στην τέχνη | |
Γιώργος Δρόσος | Όψεις του Τερατώδους στην Οπτικοακουστική Μυθοπλασία του 21ου αιώνα | |
Ιουστίνη Ελούλ | Διπλή Χωρικότητα στην Τέχνη: Βίντεο Τέχνη και Ηλεκτροακουστική Μουσική, παράγοντας τη Χωρο-αντιληπτική Ικανότητα του θεατή μέσω Οπτικής και Ακουστικής Διάδρασης | |
Αθανάσιος Επιτήδειος | Φύση και ηχητικός μιμητισμός | |
Γιάννης Καρπούζης | Από το ενδεικτικό στο εικονικό σημείο: αισθητικές μετατοπίσεις στη φωτογραφική διαδικασία | |
Δημήτριος Κεχρής | Όψεις της δημόσιας σφαίρας στα ελληνικά δοκιμιακά φιλμ: Ιστορία, μνήμη και αστεακή εμπειρία | |
Στυλιανή-Άννα Κληματσάκη | Η αιμομιξία στον παγκόσμιο κινηματογράφο: η επιτέλεση των φύλων, των κοινωνικών ρόλων, και των σεξουαλικών προσανατολισμών κατά την αναπαράσταση των αιμομικτικών σχέσεων στον κινηματογράφο | |
Ευστράτιος Κουντουράς | 'Ενα Σύστημα για Διαδραστική Οπτικοακουστική Τέχνη με Διεπαφές Πολλαπλής Αφής και Χειρονομία Ανοιχτής Χειρός | |
Ευάγγελος Κουτσουμπίδης | Διαμεσολαβημένες από Υπολογιστή Πραγματικότητες στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Εφαρμογής, Δημιουργία Διδακτικών Σεναρίων και Αξιολόγηση Επίδρασης σε Μαθητές Δημοτικού Σχολείου | |
Αθανάσιος Κουτσουρίδης | Διαμεσική Παραγωγή Πολιτιστικού Περιεχόμενου: Εξελίσσοντας τις Σύγχρονες Διαδικασίες Παραγωγής με Διαμεσικά Παιχνίδια και Παιγνιοποίηση | |
Βασίλειος Κρουστάλλης | "My name is Kirikou": Identity and Constituting Parameters of Contemporary European Feature Animation (1998-2015) | |
Αριστείδης Λαμπρογεώργος | Προς μια Γενική Αισθητική Ταυτότητα στον Ψηφιακό Κόσμο: οι Τάσεις Παγκοσμιοποίησης στον Σχεδιασμό Ιστοχώρων | |
Αγγελική Λυγινού Εγγραφή: 08-09-2022 | Η δημόσια έκφραση της πενθούσας μορφής και η διαχείρηση του πόνου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το παράδειγμα του ηλεκτρονικού επικήδειου (μοιρολογιού) | |
Νεκτάριος Μεσσήνης | Διαδραστικές Τεχνολογίες Παιχνιδιών και Παιγνιοποίησης στην Αποκατάσταση Ασθενών με Μυοσκελετικές Κακώσεις | |
Άρης Μπέζας | Σύστημα δημιουργίας και απόδοσης γραφικών σε πραγματικό χρόνο | |
Δημήτριος Μυλωνάς | Οπτικοποίηση του Χρόνου | |
Άγγελος Παπαβλασόπουλος | Ήττα και Μαθησιακή Διαδικασία: Υπερβατικότητα, Αισθητικός Επαναπροσδιορισμός και Αφηγηματικές Δομές σε Ψηφιακά Παιχνίδια | |
Χρυσή Παπαδημητρίου | Παιχνιδοποίηση, Παιχνίδια και Διαδραστικές Τεχνολογίες στην Περιβαλλοντική Δια Βίου Μάθηση με εφαρμογή σε σωφρονιστικά καταστήματα | |
Νεβενία Παστάκα | Η καλλιτεχνική πολιτική των Ιδρυμάτων στην Ελλάδα την περίοδο 1855-1955.Η περίπτωση του Πανελλήνιου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελίστριας Τήνου | |
Λίνα Πετριανού | Αναλύοντας το Περιεχόμενο των Βίντεο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Δημιουργία Μεθοδολογικού Εργαλείου για τη Μεταμόρφωση της Αφήγησης από Cross Media σε Viral Transmedia | |
Μαρία Ράπτη | Η συμβολή του Λυκείου των Ελληνίδων στη συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας της Ελλάδας. Το παράδειγμα του Λυκείου των Ελληνίδων Ιωαννίνων 1921 – 2021. Παραστασιολόγιο, μουσικό ρεπερτόριο, πολιτιστική διαχείριση. | |
Βαΐα Τζώρη | “Αν δεν διαδοθεί είναι νεκρό”: δυναμική προσαρμογή της διαμεσικής αφήγησης σε διαδράσεις με πολιτιστικό περιεχόμενο | |
Σοφία Φαναριώτη | Ζητήματα και Τεχνολογικές Προσεγγίσεις Διάδρασης και Παρουσίασης Περιεχομένου Ζωντανών Διαδραστικών Αφηγήσεων σε Περιβάλλοντα Μεικτής Πραγματικότητας | |
Δημήτρης Χατζηγιαννάκης | Εκδημοκρατισμένα μέσα ανοιχτών τεχνολογιών - μοντέλο εξερεύνησης στη μουσική εκπαίδευση και στην ηχητική τέχνη | |
Αριστομένης Χατζήπαπας | «Σύγχρονα ιερογλυφικά". Η εξέλιξη της εικαστικής μορφής του Hip Hop Graffiti. | |
Ευαγγελία Χλωρού | Το Ελληνικό Δημοτικό Τραγούδι στην Ψηφιακή Εποχή: Συγκριτική Μελέτη Ψηφιακών Αποθετηρίων και η Αξιοποίησή του στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
<< | < | Ιανουάριος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Σήμερα,
Σάββατο 18-01-2025
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα
Προσεχώς
Η Ρενάτα Δαλιανούδη, Αναπλ. Καθηγήτρια ΤΤΗΕ, προλογίζει το πανεπιστημιακό σύγγραμμα «Ήχος Ραδιοφώνου» (εκδ. Παπαζήση), 20.1.2025
Σημαντική Ημερομηνία: 20-01-2025
[Αναμένεται]
Πρόγραμμα Εξετάσεων 20/01/2025 - 07/02/2025 [έκδοση 1.0]
Έναρξη: 20-01-2025 |Λήξη: 07-02-2025
[Αναμένεται]
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr