Υποψήφιοι Διδάκτορες
| Martin Alexander Carlé | Literate Performance in Live Notation A scene graph based demonstration by SuperCollider and Emacs org-mode |  | 
| Natalia Fuchs | Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη και διαδραστική τέχνη της παράστασης: εξάσκηση της εμπιστοσύνης και της φροντίδας |  | 
| Ροζαλία Αδαμοπούλου | Η "επιστροφή στη ζωγραφική" και το ζήτημα του Νεοεξπρεσιονισμού τη δεκαετία του 1980. Το ελληνικό παράδειγμα στην περίπτωση του ζωγράφου Τάσου Μαντζαβίνου |  | 
| Ευαγγελία Βλάχου | Το Μεταμοντέρνο στον Ελληνικό Κινηματογράφο |  | 
| Νυμφοδώρα Βούλγαρη | Μελέτη της σχέσης των μαθηματικών με την εικαστική τέχνη και εφαρμογή καλλιτεχνικών μεθόδων στη διδακτική των μαθηματικών |  | 
| Άλκηστις Γεωργίου | Οι προσλαµβάνουσες του θανάτου στην τέχνη της ψηφιακής εποχής: ένα διαδραστικό σενάριο και η δηµιουργία ψηφιακών ιστοριών |  | 
| Λεωνίδας Α. Γουδέλης | Μια κλιμακούμενη περιγραφική μεθοδολογία κειμένου για την ανάπτυξη έργων τέχνης υψηλής λεπτομέρειας: Ενδυνάμωση των καλλιτεχνών με δυνατότητες ταχείας δημιουργίας πρωτοτύπων επαναχρησιμοποιήσιμης τεχνητής νοημοσύνης |  | 
| Δήμητρα Γούναρη Email: dgounari@ionio.gr WWW: https://www.linkedin.com/in/dimitragounari, https://www.instagram.com/dimitragounari/ Εγγραφή: 20-07-2022 | Δημιουργικοί ψηφιακοί μετασχηματισμοί εικόνων και περιβαλλοντικές αξίες: Μεθοδολογικές πρακτικές καλλιτεχνικής παραγωγής και διδακτικές προσεγγίσεις |  | 
| Χαρίλαος Γουναρόπουλος | Εκπαιδευτικές Εφαρμογές και Αντίληψη Υπερχώρων |  | 
| Μάρθα Γωγάκου | Τυχαιότητα, η άγνωστη δόνηση στη ζωή και στην τέχνη |  | 
| Ιουστίνη Ελούλ | Διπλή Χωρικότητα στην Τέχνη: Βίντεο Τέχνη και Ηλεκτροακουστική Μουσική, παράγοντας τη Χωρο-αντιληπτική Ικανότητα του θεατή μέσω Οπτικής και Ακουστικής Διάδρασης |  | 
| Αθανάσιος Επιτήδειος | Φύση και ηχητικός μιμητισμός |  | 
| Γιάννης Καρπούζης | Από το ενδεικτικό στο εικονικό σημείο: αισθητικές μετατοπίσεις στη φωτογραφική διαδικασία |  | 
| Δημήτριος Κεχρής | Όψεις της δημόσιας σφαίρας στα ελληνικά δοκιμιακά φιλμ: Ιστορία, μνήμη και αστεακή εμπειρία |  | 
| Στυλιανή-Άννα Κληματσάκη | Η αιμομιξία στον παγκόσμιο κινηματογράφο: η επιτέλεση των φύλων, των κοινωνικών ρόλων, και των σεξουαλικών προσανατολισμών κατά την αναπαράσταση των αιμομικτικών σχέσεων στον κινηματογράφο |  | 
| Ευστράτιος Κουντουράς | 'Ενα Σύστημα για Διαδραστική Οπτικοακουστική Τέχνη με Διεπαφές Πολλαπλής Αφής και Χειρονομία Ανοιχτής Χειρός |  | 
| Ευάγγελος Κουτσουμπίδης | Διαμεσολαβημένες από Υπολογιστή Πραγματικότητες στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Εφαρμογής, Δημιουργία Διδακτικών Σεναρίων και Αξιολόγηση Επίδρασης σε Μαθητές Δημοτικού Σχολείου |  | 
| Αθανάσιος Κουτσουρίδης | Διαμεσική Παραγωγή Πολιτιστικού Περιεχόμενου: Εξελίσσοντας τις Σύγχρονες Διαδικασίες Παραγωγής με Διαμεσικά Παιχνίδια και Παιγνιοποίηση |  | 
| Βασίλειος Κρουστάλλης | "My name is Kirikou": Identity and Constituting Parameters of Contemporary European Feature Animation (1998-2015) |  | 
| Αριστείδης Λαμπρογεώργος | Προς μια Γενική Αισθητική Ταυτότητα στον Ψηφιακό Κόσμο: οι Τάσεις Παγκοσμιοποίησης στον Σχεδιασμό Ιστοχώρων |  | 
| Λαΐδα Λιμνιάτη | Αισθητικοί Αλγόριθμοι στη Διαφήμιση: Η Επίδραση του Περιεχομένου από Τεχνητή Νοημοσύνη στη Δημιουργικότητα και το Διαδικτυακό Συναίσθημα |  | 
| Αγγελική Λυγινού Εγγραφή: 08-09-2022 | Η δημόσια έκφραση της πενθούσας μορφής και η διαχείρηση του πόνου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το παράδειγμα του ηλεκτρονικού επικήδειου (μοιρολογιού) |  | 
| Βασιλική Μανουηλίδου | Η προσβασιμότητα των ατόμων με οπτικές αναπηρίες σε χώρους τέχνης: Η σημασία των αφηγηματικών τεχνολογιών για την αντίληψη του εικαστικού έργου |  | 
| Νεκτάριος Μεσσήνης | Διαδραστικές Τεχνολογίες Παιχνιδιών και Παιγνιοποίησης στην Αποκατάσταση Ασθενών με Μυοσκελετικές Κακώσεις |  | 
| Άρης Μπέζας | Σύστημα δημιουργίας και απόδοσης γραφικών σε πραγματικό χρόνο |  | 
| Δημήτριος Μυλωνάς | Οπτικοποίηση του Χρόνου |  | 
| Άγγελος Παπαβλασόπουλος | Ήττα και Μαθησιακή Διαδικασία: Υπερβατικότητα, Αισθητικός Επαναπροσδιορισμός και Αφηγηματικές Δομές σε Ψηφιακά Παιχνίδια |  | 
| Χρυσή Παπαδημητρίου | Παιχνιδοποίηση, Παιχνίδια και Διαδραστικές Τεχνολογίες στην Περιβαλλοντική Δια Βίου Μάθηση με εφαρμογή σε σωφρονιστικά καταστήματα |  | 
| Νεβενία Παστάκα | Η καλλιτεχνική πολιτική των Ιδρυμάτων στην Ελλάδα την περίοδο 1855-1955.Η περίπτωση του Πανελλήνιου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελίστριας Τήνου |  | 
| Λίνα Πετριανού | Αναλύοντας το Περιεχόμενο των Βίντεο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Δημιουργία Μεθοδολογικού Εργαλείου για τη Μεταμόρφωση της Αφήγησης από Cross Media σε Viral Transmedia |  | 
| Μαρία Ράπτη | Η συμβολή του Λυκείου των Ελληνίδων στη συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας της Ελλάδας. Το παράδειγμα του Λυκείου των Ελληνίδων Ιωαννίνων 1921 – 2021. Παραστασιολόγιο, μουσικό ρεπερτόριο, πολιτιστική διαχείριση. |  | 
| Βαΐα Τζώρη | “Αν δεν διαδοθεί είναι νεκρό”: δυναμική προσαρμογή της διαμεσικής αφήγησης σε διαδράσεις με πολιτιστικό περιεχόμενο |  | 
| Σοφία Φαναριώτη | Ζητήματα και Τεχνολογικές Προσεγγίσεις Διάδρασης και Παρουσίασης Περιεχομένου Ζωντανών Διαδραστικών Αφηγήσεων σε Περιβάλλοντα Μεικτής Πραγματικότητας |  | 
| Δημήτρης Χατζηγιαννάκης | Εκδημοκρατισμένα μέσα ανοιχτών τεχνολογιών - μοντέλο εξερεύνησης στη μουσική εκπαίδευση και στην ηχητική τέχνη |  | 
| Αριστομένης Χατζήπαπας | «Σύγχρονα ιερογλυφικά". Η εξέλιξη της εικαστικής μορφής του Hip Hop Graffiti. |  | 
| Ευαγγελία Χλωρού | Το Ελληνικό Δημοτικό Τραγούδι στην Ψηφιακή Εποχή: Συγκριτική Μελέτη Ψηφιακών Αποθετηρίων και η Αξιοποίησή του στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |  | 
| << | < | Οκτώβριος 2025 | > | >> | ||
| Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
Σήμερα, 
Πέμπτη 30-10-2025
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα
Προσεχώς
Φοιτητική Θεατρική Ομάδα ΤΤΗΕ: Ανοιχτή πρόσκληση πρώτης συνάντησης [01/11/2025]
 Σημαντική Ημερομηνία: 01-11-2025
[Αναμένεται]
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
	
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr

















