Τάνια Τσιρίδου: Επιμέλεια έκθεσης
Alexander Dunaev: Υπεύθυνος στησίματος εγκατάστασης
Είναι µέρος ενός Σχεδίου Κήπου που έχει στόχο τη µελέτη και την αξιοποίηση σπόρων. Ο σπόρος που είναι άξιος να φυτευτεί, είναι σπάνιος. Είναι το δώρο εκείνου που δεν διαφθείρεται. Είναι το αποτέλεσµα γενναίων πράξεων, σχεδόν ηρωικών, απέναντι σε οποιαδήποτε επιχείρηση βασισµένη στο φόβο και τη βαρβαρότητα. Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΠΟΡΟΥ (2023) συνδυάζεται µε µέρος του έργου ΘΕΡΑΠΕΙΑ (2003) και µέρος του έργου ΑΓΑΠΗΤΕ ΛΥΚΕ (2017), λόγω της κοινής εννοιολογικής τους ταυτότητας, αν και εξετάζεται από µια νέα αντίληψη.
Διηγούµαι ιστορίες µπαίνοντας σε ρόλους. Το πείραµα, η ανατροπή και η περιπέτεια, κυρίως σε σχέση µε την ανθρώπινη κατάσταση και συµπεριφορά, είναι η µέθοδος που επεξεργάζοµαι. Τα εκφραστικά µου µέσα και υλικά είναι πολλαπλά και η έρευνά µου συχνά τα διευρύνει. Υποκλίνοµαι στην έµπνευση. Την ακολουθώ στο άγνωστο, στο καινούριο, στο απρόβλεπτο. Το κίνητρό µου στη ζωή και την εργασία είναι η απόλαυση. Όλες οι απολαύσεις.
Η Λήδα Πάττα είναι Εικαστικός διευρυµένων µέσων µε έδρα κυρίως την Αθήνα.
Πτυχίο Κοινωνικής Ανθρωπολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήµιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστηµών. BA. Πτυχίο Ζωγραφικής από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. ΒΑ/Integrated Master. Μεταπτυχιακό στις Ψηφιακές Μορφές Τέχνης από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. MA. Υποτροφία επίδοσης σπουδών στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών από το Ίδρυµα Κρατικών Υποτροφιών. Υποτροφία µεταπτυχιακών σπουδών από το Ίδρυµα Κρατικών Υποτροφιών.
Ατοµικές και οµαδικές εκθέσεις εντός και εκτός Ελλάδας.
Εκπαιδευτικός Τέχνης στην Πρωτοβάθµια, Δευτεροβάθµια, Μεταδευτεροβάθµια, και Τριτοβάθµια εκπαίδευση. Εκλεγµένη ως µέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Τµήµα Εικαστικών και Εφαρµοσµένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης.
Έργα της υπάρχουν σε δηµόσιες και ιδιωτικές συλλογές.
“Η Λήδα Πάττα είναι µια ξεχωριστή και σπάνια παρουσία στα εικαστικά δρώµενα της πατρίδας (µας) όχι µόνο επειδή στην µέχρι τώρα διαδροµή της ξεκάθαρα µηνύει πως ο... άγνωστος Σωτήρας είναι µέσα µας, προσφέροντας (µας) ταυτόχρονα φώτα για την ων ουκ άνευ συγκεκριµένη και ακολουθητέα αυτή πορεία (µας), µα το πιο πολύ επειδή από παντού το έργο της µαρτυράει πώς η ίδια επέλεξε - µε ο,τι κι αν σηµαίνει το βάρος µιας τέτοιας επιλογής σε κάθε Κρέοντα και στην κάθε εκούσια κι ακούσια κουστωδία του - πως πρώτα είναι άνθρωπος και.. µετά καλλιτέχνης.”
Βασίλειος Δανίκας, Δηµοσιογράφος