"Στην συγκεκριμένη εγκατάσταση επιχειρώ να ερευνήσω τις δυναμικές που αναπτύσονται σε έναν διάλογο συνδιαστικά με την ένταξη του σε ένα συγγεκριμένο πλαίσιο, καθώς και να θέσω κάποια ερωτήματα σχετικά με την προέλευση και την αναγκαιότητα των ρόλων μέσα σε έναν κοινωνικό θεσμό, και κατά πόσο αυτή η συσχέτιση γίνεται αντιληπτή. H επιλογή ανάμεσα στα δύο ποτήρια καθώς και της ερμηνείας του μισοάδειου /μισογεμάτου, παρουσιάζουν ένα ψευδές δίλημμα, ενώ αποτελούν δύο ταυτόχρονες συνθήκες. Περνώντας σε μια πιο προσωπική διερεύνηση επέλεξα να χρησιμοποιήσω ηχογραφήσεις των γονιών μου, με σκοπό την ανάπτυξη έμμεσης σχέσης ανάμεσα στους δύο πόλους αρχικά,και εν συνεχεία με τον θεατή, που παίρνει τον ρόλο του παθητικού ακροατή στη θέση του τρίτου προσώπου που απουσιάζει από την συζήτηση, καθώς έχω παρέμβει στο υλικό αφήνοντας μόνο την πλευρά του συνομιλητή μου.Tέλος με ενδιαφέρει με ποιόν τρόπο ένα προσωπικό βίωμα ενάγεται σε κάτι συλλογικό και πως μεταβάλλεται η σημασία του “μηνύματος” όταν αναπαράγεται με μη καθιερωμένο τρόπο. 3 Oι ηχογραφήσεις και η διεργασία της προσέγγισης του θέματος αποτελούν παράγοντες εξέλιξης της μορφής που θα μπορούσε να πάρει το συγκεκριμένο έργο, αλλά και κάποιο παρεμφερές εγχείρημα πάνω στο κομμάτι της διάδρασης και της επικοινωνίας με τον κόσμο.Παρακάτω σας παραθέτω μια ηχογράφηση που θα μπορούσε να αποτέλεσει μέρος του ενός ‘δίπολου’ του έργου.Η ηχογράφηση προέκυψε μετά από προτροπή της μητέρς μου να ακολουθήσω κάποια τεχνική καταγραφής εν αγνοία της και η συζήτηση περιστρέφεται γύρω απο την συνειδητή και μη, χρήση της γλώσσας.Μελλοντικά σκοπεύω να διασταυρώσω τις σχέσεις που αναπτύσονται στις συνομιλίες νοηματικά αλλά και δομικά, δημιουργώντας έτσι μια “τριγωνικής διάταξης"" επικοινωνία με τον θεατή,και τον ‘πραγματικό’ ακροατή του τηλεφώνου."