Τριδιάστατα Γραφικά
Διδάσκων/ουσα: Βαλιανάτος Θωμάς
Κωδικός Μαθήματος: VIS630
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: ΣΤ΄
ECTS: 4
Διδακτικές Μονάδες: 2
Ώρες Διδασκαλίας: 2
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Εργαστηριακές Διαλέξεις | 26 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 48 |
Εξάσκηση και Προετοιμασία | 26 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 4) | 100 |
Προαπαιτούμενα / Προτεινόμενα: VIS333
Προαπαιτούμενο σε / Προτεινόμενο σε: VIS835, (AVA942)
Δίνεται η ορολογία, ο τρόπος λειτουργίας και οι κυριότερες εφαρμογές των τριδιάστατων γραφικών στις τέχνες. Τα θέματα και οι εφαρμογές που παρουσιάζονται συμπεριλαμβάνουν την αναπαραγωγή τριδιάστατων γραφικών, Η πρακτική εξάσκηση στον τομέα της οπτικοποίησης με τη χρήση μεθόδων και εργαλείων, επιτρέπει στους φοιτητές να κατανοούν τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των τρισδιάστατων γραφικών μέσα από παραδείγματα και εφαρμογές που σχετίζονται άμεσα με τον τομέα ενδιαφέροντός τους.
Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές βασικές έννοιες τριδιάστατων γραφικών μέσα από παραδείγματα και εφαρμογές που σχετίζονται άμεσα με τον τομέα ενδιαφέροντός τους.
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να δημιουργούν φωτορεαλιστικούς τριδιάστατους χώρους.
1η Εβδομάδα. Εισαγωγή στο 3ds max. Βασικές έννοιες. Πλοήγηση στον τρισδιάστατο κόσμο.
2η Εβδομάδα. Μοντελοποίηση. Τεχνικές μοντελοποίησης με βάση πρωταρχικά σχήματα.
3η Εβδομάδα. Μοντελοποίηση. Μοντελοποίηση με πολύγωνα.
4η Εβδομάδα. Υλικά. Βασικές έννοιες.
5η Εβδομάδα. Υφές. Μέθοδοι χαρτογράφησης.
6η Εβδομάδα. Πρόοδος.
7η Εβδομάδα. Φωτισμός. Είδη φώτων.
8η Εβδομάδα. Φωτισμός. Μέθοδοι εικονογράφησης μιας σκηνής.
9η Εβδομάδα. Απόδοση εικόνας. Διάφοροι τύποι απόδοσης της τελικής εικόνας.
10η Εβδομάδα. Πρόοδος
11η Εβδομάδα. Κίνηση κάμερας. Τεχνικές και εργαλεία.
12η Εβδομάδα. Απόδοση τελικού βίντεο.
13η Εβδομάδα. Επαναλήψεις.
Autodesk 3ds Max 2014 Bible, Kelly L. Murdock, John Wiley & Sons, 2013
(α) διαλέξεις σε συνδυασμό με ανάθεση εργασίας σε κάθε μαθητή. (β) Εμπειρική διαδικασία καλλιτεχνικής παραγωγής με έμφαση στην έρευνα. Ο μαθητής με τη διαδικασία που ακολουθείται, δεν αποκτά μόνο γνώσεις, αλλά αναπτύσσει και ικανότητες που του επιτρέπουν να ερευνά στηριζόμενος στις δυνάμεις του.
Παροχή πολυμεσικού υλικού.
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class.
Η πρόοδος και η αξιολόγηση στο μάθημα υλοποιείται με την παράδοση εργασιών κατά την διάρκεια του εξαμήνου και ολοκληρώνεται με συνολική παράδοση ολοκληρωμένων εργασιών στο τέλος του εξαμήνου.
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr