Αφηγηματική Δομή των Πολυμέσων
Διδάσκων/ουσα: Βαλιανάτος Θωμάς
Κωδικός Μαθήματος: THE601
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: ΣΤ΄
ECTS: 4
Διδακτικές Μονάδες: 2
Ώρες Διδασκαλίας: 2
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DAVA191/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Εργαστηριακές Διαλέξεις | 26 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 48 |
Εξάσκηση και Προετοιμασία | 26 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 4) | 100 |
Προαπαιτούμενο σε / Προτεινόμενο σε: (THE702), (AVA942)
Γίνεται ιστορική αναφορά στην εξέλιξη της αφήγησης (λογοτεχνία, κινηματογράφος, τηλεόραση, διαδίκτυο, διαδραστική τηλεόραση, ενισχυμένη πραγματικότητα). Εξετάζονται και αναλύονται τρόποι γραμμικής και μη γραμμικής αφήγησης καθώς και οι αφηγηματικές δυνατότητες των μέσων. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση και η δημιουργία συστημάτων που βασίζονται στη διαδραστική εξιστόρηση, είτε πρόκειται για καλλιτεχνικό έργο ή για άλλη εφαρμογή πολυμέσων. Παράλληλα εξετάζεται η πολυπλοκότητα του εγχειρήματος, παρουσιάζονται στρατηγικές και τεχνικές βελτίωσης της απόδοσης των συστημάτων και οι φοιτητές ολοκληρώνουν την μαθησιακή ενότητα δημιουργώντας ένα δικό τους σύστημα αφήγησης με χρήση πολυμέσων.
Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές, βασικές έννοιες σεναρίου και μη γραμμικής αφήγησης στον χώρο των πολυμεσικών καλλιτεχνικών έργων.
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να γράφουν σενάρια για μη γραμμικά αφηγηματικά μέσα όπως τα βιντεοπαιχνίδια, πολυμεσικές καλλιτεχνικές εφαρμογές για το διαδύκτιο και διαδραστικά οπτικοακουστικά έργα.
1η Εβδομάδα. Αφήγηση.Τι είναι η αφήγηση.
2η Εβδομάδα. Δόμηση μιας ιστορίας.
3η Εβδομάδα. Μη γραμμική αφήγηση στον κινηματογράφο.
4η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Δομή σεναριού για βιντεοπαιχνίδια
5η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Βασικές παράμετροι στα βιντεοπαιχνίδια.
6η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Μη γραμμική αφήγηση. Δημιουργία διαγραμμάτων ροής που οπτικοποιούν μη γραμμικά σενάρια.
7η Εβδομάδα. Η εξέλιξη του animation και ο ρόλος του animation στα arcade παιχνίδια και στα σύγχρονα παιχνίδια.
8η Εβδομάδα. Διαδραστικός κινηματογράφος. Καλλιτεχνικά έργα με την μορφή σύγχρονων μορφών κινηματογράφου.
9η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα Υπερκείμενα. Οπτική ποίηση και καλλιτεχνικά έργα στο διαδίκτυο.
10η Εβδομάδα. Hyper comics. Υπερκειμενικά κόμικς.
11η Εβδομάδα. Ο ρόλος της αφήγησης σε διαδραστικά ψηφιακά έργα και υπερμέσα.
12η Εβδομάδα. Επαναλήψεις.
13η Εβδομάδα. Παράδοση εργασίας.
Το σενάριο: Η δομή και η τεχνική της συγγραφής του, Βαλούκος Στάθης, Αιγόκερως, 2002.
Professional Techniques for Video Game Writing, Wendy Despain, Taylor & Francis, 2008
(α) διαλέξεις σε συνδυασμό με ανάθεση εργασίας σε κάθε μαθητή. (β) Εμπειρική διαδικασία καλλιτεχνικής παραγωγής με έμφαση στην έρευνα. Ο μαθητής με τη διαδικασία που ακολουθείται, δεν αποκτά μόνο γνώσεις, αλλά αναπτύσσει και ικανότητες που του επιτρέπουν να ερευνά στηριζόμενος στις δυνάμεις του.
Παροχή πολυμεσικού υλικού.
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class.
Η πρόοδος και η αξιολόγηση στο μάθημα υλοποιείται με την παράδοση εργασιών κατά την διάρκεια του εξαμήνου και ολοκληρώνεται με συνολική παράδοση ολοκληρωμένων εργασιών στο τέλος του εξαμήνου.
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr