Λαΐδα Λιμνιάτη
Τίτλος: | Αισθητικοί Αλγόριθμοι στη Διαφήμιση: Η Επίδραση του Περιεχομένου από Τεχνητή Νοημοσύνη στη Δημιουργικότητα και το Διαδικτυακό Συναίσθημα |
Ιδιότητα: | Υποψήφια Διδάκτωρ |
Email: | laida.limniati@ionio.gr |
Επιβλέπων: Ανδρέας Γιαννακουλόπουλος
Μέλη: Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Νταλίλα Ονοράτου
Θέμα διδακτορικής έρευνας:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη τα τελευταία χρόνια προχωράει με αλματώδης ρυθμούς και πλέον το AI –από τα αρχικά του αγγλικού όρου Artificial Intelligence- έχει παρεισφρήσει σε περισσότερους τομείς της ζωής μας απ’ότι μπορούμε να αντιληφθούμε. Ένας από αυτούς είναι ο τομέας της εικόνας και του ήχου, όπου το περιεχόμενο που δημιουργείται από ΑΙ (AI Generated Content) ή συνθετικό έρχεται να αλλάξει τον τρόπο δημιουργίας οπτικού περιεχομένου. Η εικόνα, εκτός από μια μορφή τέχνης, αποτελεί κι ένα από τα βασικά εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing). Η διατριβή αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης του Οπτικοακουστικού Υλικού πού έχει δημιουργηθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ μέσω των συναισθημάτων (sentiment) πού δημιουργεί στους χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
Η Λαΐδα Λιμνιάτη εργάζεται ως Digital Account Executive στο BrilliantPR Digital Agency. Έχει επίσης εργαστεί ως δημοσιογράφος στους τομείς της τεχνολογίας και των αυτοκινούμενων αυτοκινήτων. Έχει επίσης εργαστεί ως στέλεχος μάρκετινγκ και ειδικός επικοινωνίας. Είναι κάτοχος πτυχίου στην Επικοινωνία και τις Σπουδές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού τίτλου στην Επικοινωνία και τις Σπουδές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης από το ΕΚΠΑ με ειδίκευση στα Ψηφιακά Μέσα και τα Διαδραστικά Περιβάλλοντα, μεταπτυχιακού τίτλου στην Ποιοτική Δημοσιογραφία και τις Νέες Τεχνολογίες από το Danube University Krems και μεταπτυχιακού τίτλου στις Κοινωνικές Επιστήμες (ειδίκευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την Παγκόσμια Επικοινωνία) από το Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι. Λατρεύει τον ιαπωνικό πολιτισμό και ιδιαίτερα τα ιαπωνικά manga και anime. Τα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνουν επίσης: νέες τεχνολογίες, διαδίκτυο, αφήγηση ιστοριών, transmedia storytelling και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιστροφή
<< | < | Μάιος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr