Το reSonaissance είναι ένα αλγοριθμικό ηχητικό έργο, που συντίθεται και εκτελείται σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού ChucK. Ο τίτλος του έργου είναι εμπνευσμένος από τρεις έννοιες. αναγέννηση (renaissance), συντονισμός (resonance) και αναγνώριση (reconnaissance). Ενώ τα αλγοριθμικά στοιχεία καθοδηγούν τη σύνθεση, η στοχαστικότητα εξασφαλίζει πως κάθε ακρόαση είναι διαφορετική, αναγεννώντας νέες αποχρώσεις και μοτίβα συντονισμού. Το έργο καλεί τον ακροατή να αναγνωρίσει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ηχητικές λεπτομέρειες και να απολαύσει σε κάθε εκτέλεση μια νέα εμπειρία ακρόασης. Με αυτόν τον τρόπο, το reSonaissance αποτελεί ένα δυναμικό και ζωντανό έργο, που αναπτύσσεται και αναδιαμορφώνεται, προσφέροντας πάντα κάτι νέο και απρόβλεπτο.
Ο Θανάσης Επιτήδειος είναι απόφοιτος του Τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων (νυν Τμήμα Εθνομουσικολογίας) του Ιονίου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού στις «Ηχητικές Τέχνες και Τεχνολογίες Ήχου». Κατά τη διάρκεια των σπουδών του ανέπτυξε έναν αλγόριθμο για τη δημιουργία ηχητικών περιβαλλόντων σε πραγματικό χρόνο με χρήση της Pure Data.
Από το 2020 συνεργάζεται με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στη διδασκαλία μαθημάτων όπως «Ηλεκτρονική Μουσική» και «Ηχητικά Περιβάλλοντα». Παράλληλα, εργάστηκε στο πρόγραμμα HAL ως τεχνικός ήχου και ηλεκτρονικών συστημάτων (2021–2023) και συμμετέχει στο Φεστιβάλ Ήχου του τμήματος από το 2012.
Είναι ενεργό μέλος της HELMCA από το 2009. Έχει εργαστεί στο Φεστιβάλ Παραμυθιού του Δήμου Κέας και στην παράσταση Mystery91_Magnetic Dance (2023). Το έργο του Liquid Dreaming παρουσιάστηκε στο MusicAcoustica Hangzhou. Από το 2023 εκπονεί διδακτορική διατριβή με θέμα τον ηχητικό μιμητισμό και την αλγοριθμική σύνθεση ήχου.