Η πρώτη εντύπωση που δίνει το ηχητικό κομμάτι με τίτλο « Satur- nine» είναι ότι πρόκειται για κάτι τρομαχτικό. Έχει σταθερό ρυθμό στην αρχή ο οποίος διακόπτεται από άλλους ήχους και συνεχίζει πάλι. Κάποιοι χαρακτηριστικοί ήχοι που προσπάθησα να ξεχωρίσω και να καταγράψω είναι το χτύπημα της καρδιάς, ήχοι από μεταλλόφωνο, ήχοι από ξυλόφωνο, χτύπημα γυάλινου αντικειμένου (π.χ. από μπολ), ρολόι και χτυπήματα με βάθος ( π.χ. εφέ βάθους ήχου). Στην αρχή ακούγοντας τον είχα στο μυαλό μου ότι είναι ήχος από διάδρομο νοσοκομείου σε ταινία θρίλερ, καθώς ακούγεται και ο παλμογράφος. Έπειτα όμως, ο ήχος γίνεται πιο ευχάριστος επειδή προσθέτει επιπλέον ρυθμούς πιο γρήγορους σε σχέση με τον αρχικό, οι οποίοι παραπέμπουν σε ηλεκτρονική μουσική. Το ηχητικό απόσπασμα τελειώνει πάλι όπως ξεκίνησε αφήνοντας μια αίσθηση φόβου και ότι κάνει έφτασε στο τέλος του. Όπως προαναφέρθηκε, στο κομμάτι υπήρχε μία αίσθηση τρόμου. Έτσι, αντί για χρώματα αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μόνο την κλίμακα της τονικότητας του γκρι, κυρίως το λευκό και το μαύρο. Επίσης, προκειμένου να υπάρχει ένα χρώμα που δίνει έμφαση στις οπτικές συνθέσεις, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το κόκκινο σε συγκεκριμένη απόχρωση με κωδικό D12929. Τα σχήματα που επέλεξα δεν αντιστοιχεί το καθένα σε κάποιο ειδικό γνώρισμα του ηχητικού αποσπάσματος, αλλά στην προσωπική μου έκφραση για το πως αντιλαμβάνομαι το απόσπασμα. Επειδή ο ήχος έχει σημεία με γρήγορο ρυθμό, προσπάθησα να σχήματα να κινούνται τόσο γρήγορα όσο ο ρυθμός τους, ώστε ήχος και εικόνα να ταυτίζονται. Έγινε χρήση κυρίως γεωμετρικών σχημάτων τα οποία στο τελικό οπτικό τους αποτέλεσμα κάνουν νύξη στην γεωμετρική αφηρημένη τέχνη. Πέρα από το τελευταίο τμήμα της εργασίας, που η οπτικοποίηση του ηχητικού κομματιού διαρκεί 20 δευτερόλεπτα, τα υπόλοιπα τμήματα διαρκούν από 10 έως 12 δευτερόλεπτα. Το συγκεκριμένο έργο υλοποιήθηκε με το λογισμικό της Adobe, το After Effects.