Ένα πειραματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας, το Μάιο του 2019. Το εργαστήριο σχεδιάστηκε πάνω στο πλαίσιο της διεπιστημονικής μάθησης και της συμμετοχικής τέχνης, βασίστηκε στο Maker Culture και στην εκπαίδευση STEAM, επιθυμώντας να αναδείξει την σημασία της τέχνης και της επιστήμης στην εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες, παιδιά και έφηβοι 11-15 ετών ξεναγήθηκαν αρχικά στο σημαντικό έκθεμα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Κέρκυρας, το αέτωμα της Άρτεμης-Γοργούς και γνώρισαν τον μύθο που το περιβάλλει. Σε δύο ομάδες τα παιδιά έφτιαξαν:
1. ηλεκτρονικά κυκλώματα για την παραγωγή ήχων μέσω φωτοαντίστασης και αγώγιμης μελάνης και
2. Αγώγιμα σχέδια με αφορμή το αέτωμα.
Οι δύο ομάδες συνδύασαν τα έργα τους σε διαδραστικές εγκαταστάσεις, όπου τα κυκλώματα και οι αισθητήρες "διαβάζουν" τονικές διαβαθμίσεις και γραμμές από τα σχέδια. Η video-καταγραφή καταδεικνύει την εμβύθιση των συμμετεχόντων στην εμπειρία.
Η Τζελίνα Πάλλα ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι εικαστικός-εκπαιδευτικός τέχνης, μουσικός και sound artist. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ και Οπτικοακουστικές Τέχνες στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Ενδιαφέρεται για το συνδυασμό εικαστικών και ήχου, τη σύνθεση χώρων και αφηγήσεων σε εγκαταστάσεις, performance, δράσεις, σε ατομικά έργα και συνεργασίες καλλιτεχνών. Από το 2006 είναι μέλος του συνόλου miniMaximum improvision οι οποίες παρουσιάζουν πρωτότυπες οπτικοακουστικές performance και έχουν συνεργαστεί σε κινηματογραφικές, θεατρικές παραγωγές, μεταξύ άλλων στη documenta 14 (Ασκήσεις Ελευθερίας), στο Μουσείο Μπενάκη, στη Ρωμαϊκή Αγορά της Αθήνας, στο Goethe Institut Athen και στο Φεστιβάλ Αθηνών. www.minimaximum.gr.
Η Τζελίνα Πάλλα έχει συνθέσει ηχοτοπία και πρωτότυπη μουσική για το θέατρο και για performances.
Εργάζεται επίσης ως σκηνογράφος. Έχει επιμεληθεί εκθέσεις εικαστικών τεχνών και έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (ΠΙΟΠ και Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση).
Από το 2003 διδάσκει εικαστικές τέχνες - από το 2016 στο 1ο Πρότυπο-Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας.