Το 19ο Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών ολοκληρώθηκε, αφήνοντας πίσω του νέες συνεργασίες, δημιουργικές εμπειρίες και πολύτιμες στιγμές συνάντησης γύρω από τη σύγχρονη οπτικοακουστική δημιουργία.
Για έντεκα ημέρες, η Κέρκυρα φιλοξένησε ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα τέχνης, έρευνας και εκπαίδευσης, φέρνοντας σε διάλογο φοιτητική, καλλιτεχνική, ερευνητική κοινότητα και το ευρύ κοινό.
Ευχαριστούμε θερμά όλους και όλες, όσες/ους συμμετείχαν, στήριξαν και μοιράστηκαν μαζί μας αυτό το ταξίδι.
19th Audiovisual Arts Festival (AVfest 2026) Απολογιστικό Spot:






