Δημοσίευση συλλογικού άρθρου καλλιτεχνικής έρευνας στο Artnodes από ομάδα με συντονισμό της Αναπλ. Καθηγήτριας Dalila Honorato

Social Media
Δημοσίευση: 02-02-2021 15:03 | Προβολές: 889
Σημαντική Ημερομηνία: 02-02-2021
[Έληξε]
Συμμετέχοντα Μέλη
Νταλίλα Ονοράτου
image

Τον Απρίλιο του 2020, οι καλλιτέχνες Robertina Šebjanič, Louise Mackenzie, Karolina Żyniewicz και Isabel Burr Raty κλήθηκαν από την Dalila Honorato (Αναπλ. Καθηγήτρια στο Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας) να αναπτύξουν έρευνα σχετικά με το θέμα "Staying in Touch: post-coronavirus art curating" ως μέρος της ψηφιακής συνεργατικής art-residence Braiding Friction. Δουλεύοντας εξ αποστάσεως από τη Σλοβενία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία, το Βέλγιο, την Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την Πορτογαλία, η ομάδα ανέπτυξε μια μυθοπλασία στην οποία η τέχνη είναι ο ιός και οι επαγγελματίες της τέχνης ενεργούν ως πρώτοι εργάτες. Πλέκοντας ιστορικές και σύγχρονες τέχνες, αρχιτεκτονικές και βιοτεχνικές πρακτικές, η ομάδα ανέπτυξε πιθανά σενάρια μελλοντικών χώρων τέχνης μετά την πανδημία, με αποτέλεσμα ένα φανταστικό απολογισμό μιας σειράς εκθέσεων τέχνης που συμπίπτουν με ένα πανδημικό γεγονός. Η έρευνα συντέθηκε με τη μορφή ενός ψευδο-ντοκιμαντέρ που έκανε πρεμιέρα από το έργο Creative Europe BioFriction στις 23 Ιουλίου 2020.

Αυτό το άρθρο, που δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό "Artnodes: Journal on Art, Science and Technology, No 27 (2021). Arts in the Time of Pandemic (Επιμέλεια: Laura Benítez & Erich Berger)" του Universitat Oberta de Catalunya, παρουσιάζει την γραπτή καταγραφή του σεναρίου του ψευδο-ντοκιμαντέρ "Staying in Touch", που διαδραματίζεται το 2039: μια εργονομική αφήγηση που διαμορφώθηκε ως ένα αυτο-εθνογραφικό παιχνίδι ρόλων από τους συντελεστές της, όπου οι alter-egos Vess L, Arri Val, K-130, Soladite Carnelian και Anise Neuchâtel αντανακλούν τις πρακτικές του ως επιμελητές μιας έκθεσης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία. Ενώ η αφήγηση αντλείται από πολλές ακαδημαϊκές και σύγχρονες επιρροές, οποιεσδήποτε αναφορές σε ιστορικά γεγονότα, πραγματικούς ανθρώπους ή πραγματικές τοποθεσίες χρησιμοποιούνται πλασματικά. Άλλα ονόματα, χαρακτήρες, μέρη ή περιστατικά είναι το προϊόν της φαντασίας των συγγραφέων και οποιαδήποτε ομοιότητα με τα πραγματικά γεγονότα ή τις τοπικές τοποθεσίες ή άτομα, ζωντανά ή νεκρά, είναι εντελώς συμπτωματική. Το "Staying in Touch" με μοντάζ του Pavel Tavares και την υποστήριξη του Cultivamos Cultura, περιλάμβανε επίσης ειδικές εμφανίσεις των καλλιτεχνών Marta de Menezes, Yann Marussich και Adam Zaretsky.

Στον πυρήνα του, αυτό το έργο είναι μια μελέτη περίπτωσης καλλιτεχνικής έρευνας και των δυνατοτήτων διαδραστικής εμπλοκής κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού COVID-19.

Σύνδεσμος έκδοσης Artnodes: Journal on Art, Science and Technology


Επιστροφή
Σχετικά Νέα
<< <
Οκτώβριος 2022
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Σάββατο 01-10-2022
Open Call - Ionian Contemporary Animation Festival ICONA 2022
Έναρξη: 24-08-2022 |Λήξη: 02-10-2022
[Σε Εξέλιξη]
Συνημμένα αρχεία
en  pdf.png  ICONA 2022 - Statuses and Rules
Mέγεθος: 227.17 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
Προσεχώς
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας