Το "Techno-Organic" είναι μια διαδραστική εμπειρία που συνδυάζει ψηφιακή προσομοίωση, αλγοριθμική ρευστότητα και γεωμετρική ακρίβεια, δημιουργώντας έναν φουτουριστικό ψηφιακό κόσμο που ζωντανεύει σε πραγματικό χρόνο και αντικατοπτρίζει την αρμονική συνύπαρξη της ανθρώπινης δημιουργικότητας με τον ψηφιακό χώρο. Σε ένα σκοτεινό, κοσμικό σκηνικό, μια δυναμική, χρυσή τομή αναδύεται σαν αέναη μαύρη τρύπα, διαχεόμενη με απρόσκοπτη ροή, ενώ τρία βασικά σχήματα αιωρούνται και κινούνται με γρήγορο ρυθμό, σχηματίζοντας μοτίβα που κυμαίνονται ανάμεσα σε αυστηρή τάξη και απρόβλεπτη τυχαιότητα, προσομοιώνοντας την αναδυόμενη ψηφιακή πραγματικότητα.
Το Techno-Organic προσκαλεί τον θεατή να εισέλθει σε έναν χώρο όπου το φυσικό και το ψηφιακό συνυπάρχουν και αλληλεπιδρούν σε μια αδιάκοπη ροή διαδραστικής δημιουργίας, τονίζοντας τη δυναμική σχέση μεταξύ της υλικής πραγματικότητας και της ζωντανής ψηφιακής προσομοίωσης.
Η Τζίνα Σταυροπούλου είναι διπλωματούχος αρχιτέκτονας μηχανικός, μουσικός, εικαστική καλλιτέχνις και ερευνήτρια. Σπούδασε Αρχιτεκτονική (Πανεπιστήμιο Πατρών) και ολοκλήρωσε εντατικό πιστοποιημένο σεμινάριο Σκηνογραφίας και Ενδυματολογίας στο ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Γνωσιολογία της Αρχιτεκτονικής (ΕΜΠ). Παράλληλα, είναι πτυχιούχος Αρμονίας στην Κλασική Μουσική και ολοκληρώνει το Δίπλωμά της ως σοπράνο στο λυρικό τραγούδι. Επί του παρόντος, φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ψηφιακές Μορφές Τέχνης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.
Το διεπιστημονικό της έργο διερευνά τον διάλογο μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, εξετάζοντας τη μετατόπιση της αντίληψης του χώρου μέσω της επιτελεστικότητας, της εικαστικής αναπαράστασης και του ήχου. Μέσα από πολυμεσικές πρακτικές, αποδομεί τη γραμμική αφήγηση, δημιουργώντας νέα πεδία συνάντησης ανάμεσα στο σώμα, την εικόνα και τον χώρο.
Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις, ρεσιτάλ, εκθέσεις, φεστιβάλ και σεμινάρια, εστιάζοντας στη σύνθεση εικαστικών και παραστατικών τεχνών, κυρίως μέσω ψηφιακών μέσων. Το έργο της έχει διακριθεί σε καλλιτεχνικές και ακαδημαϊκές διοργανώσεις, ενώ θεωρητικά κείμενά της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά και καλλιτεχνικά περιοδικά.