Το "Endless Inter-Connection" διερευνά την αέναη διασύνδεση και την τυχαιότητα ως θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ύπαρξης. Οι κύκλοι, ως βασικά στοιχεία του έργου, κινούνται αρχικά με σταθερό ρυθμό, αλλά σταδιακά ενσωματώνουν απρόβλεπτες μεταβολές αλγοριθμικά, αποτυπώνοντας τη δυναμική της αλλαγής και της αλληλεπίδρασης. Η τυχαιότητα δεν οδηγεί στο χάος, αλλά σε μια μορφή ρευστής αρμονίας, όπου κάθε στοιχείο διαμορφώνεται από τη συνύπαρξη με τα υπόλοιπα.
Ηχητικά, το έργο ενισχύει την ιδέα της διαρκούς σύνδεσης, καθώς ο ρυθμός του ήχου μεταβάλλεται αλγοριθμικά με βάση την κίνηση, δημιουργώντας ένα ζωντανό πεδίο αλληλεπίδρασης. Οι χρωματικές αλλαγές και η εναλλαγή μεγεθών αναδεικνύουν τη διαρκή ροή και μεταμόρφωση. Το Endless Inter-Connection λειτουργεί ως μια αισθητική εμπειρία, όπου η πραγματικότητα της αλληλεπίδρασης και της τυχαιότητας μεταφράζεται σε ένα οπτικοακουστικό συνεχές, προτείνοντας μια ολιστική θέαση της συνδεσιμότητας.
Η Τζίνα Σταυροπούλου είναι διπλωματούχος αρχιτέκτονας μηχανικός, μουσικός, εικαστική καλλιτέχνις και ερευνήτρια. Σπούδασε Αρχιτεκτονική (Πανεπιστήμιο Πατρών) και ολοκλήρωσε εντατικό πιστοποιημένο σεμινάριο Σκηνογραφίας και Ενδυματολογίας στο ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Γνωσιολογία της Αρχιτεκτονικής (ΕΜΠ). Παράλληλα, είναι πτυχιούχος Αρμονίας στην Κλασική Μουσική και ολοκληρώνει το Δίπλωμά της ως σοπράνο στο λυρικό τραγούδι. Επί του παρόντος, φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ψηφιακές Μορφές Τέχνης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.
Το διεπιστημονικό της έργο διερευνά τον διάλογο μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, εξετάζοντας τη μετατόπιση της αντίληψης του χώρου μέσω της επιτελεστικότητας, της εικαστικής αναπαράστασης και του ήχου. Μέσα από πολυμεσικές πρακτικές, αποδομεί τη γραμμική αφήγηση, δημιουργώντας νέα πεδία συνάντησης ανάμεσα στο σώμα, την εικόνα και τον χώρο.
Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις, ρεσιτάλ, εκθέσεις, φεστιβάλ και σεμινάρια, εστιάζοντας στη σύνθεση εικαστικών και παραστατικών τεχνών, κυρίως μέσω ψηφιακών μέσων. Το έργο της έχει διακριθεί σε καλλιτεχνικές και ακαδημαϊκές διοργανώσεις, ενώ θεωρητικά κείμενά της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά και καλλιτεχνικά περιοδικά.