Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση και η δημιουργία καλλιτεχνικών έργων και εφαρμογών που βασίζονται στη διάδραση ήχου και εικόνας σε πραγματικό χρόνο. Με σύγχρονες μορφές ζωντανών οπτικοακουστικών τεχνών, όπως η παραγόμενη τέχνη (generative art), το creative coding και visual programming, η ζωντανή οπτικοακουστική performance σε πραγματικό χρόνο, το Vjing, το 2d/3d animation, το projection mapping.
Oι φοιτητές ολοκληρώνουν την μαθησιακή ενότητα δημιουργώντας ένα δικό τους οπτικοακουστικό έργο που η παρουσίασή του πραγματοποιείται ή καταγράφεται ζωντανά.
1  Αντώνης Ποικιλίδης-Σιούμης  00:07:05
2  Ελπίδα-Ζωή Παπαθανασίου 00:08:50
3  Άγγελος Κυρίλλου 00:12:42
4  Γεώργιος Εδουάρδος Κουτσουρής Μπέζας 00:07:39
5  Xριστίνα Κεχαγιά 00:07:19
6  Οδυσσέας Κανέλλος 00:08:07
7  Ανδρέας Κωσταντής 00:07:23
8  Παναγιώτης Χαριδήμου 00:07:32   
| < | Μάιος 2024 | > | ||||
| Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||