Το οπτικοακουστικό έργο “Paralysis by Analysis” παρουσιάζει μια συνδυαστική εμπειρία 2 κεφαλαίων τα οποία εκτυλίσσονται σε χώρους δυο και τριών διαστάσεων αντίστοιχα. Πρόκειται αρχικά για ενα audio-reactive οπτικό κομμάτι 2 επιπέδων (layers) τα οποία επηρεάζονται απο τη μουσική σύνθεση που αναπαράγεται ενώ στη συνέχεια, μεταφερόμαστε στις τρεις διαστάσεις όπου παρακολουθούμε ενα σύστημα σωματιδίων (particles) να γεννιέται, εξελίσσεται και πεθαίνει καθώς, συγχρόνως, το μουσικό κομμάτι εχει μεταμορφωθεί σε υπνωτικό βόμβο (drone). Με το έργο αυτό, ο Ευάγγελος επιχειρεί να αφηγηθεί και περιγράψει το φαινόμενο και ψυχολογικό βάρος της υπερπληροφόρησης, μιας διαδικασίας κατά την οποία δεχόμαστε συνεχώς ερεθίσματα και δεδομένα τα οποία προσπαθούμε να επεξεργαστούμε και αφομοιώσουμε. Για το σκοπό αυτό ο δανείζόμαστε απο την επιστήμη των οικονομικών τον όρο «Παράλυση Ανάλυσης» (Paralysis by Analysis) , ο οποίος εκφράζει τη διαταραχή της σκέψης, τη διεργασία επεξεργασίας πληροφοριών και τελικά της αδυναμίας λήψης αποφάσεων λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων που δεχόμαστε. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη ορολογία, ο άνθρωπος μη μπορώντας να αναλύσει το σύνολο των επιλογών που του δίνονται (λόγω των πολλών πληροφοριών), αδυνατεί να προβεί στη λήψη αποφάσεων και να επιλέξει την κατάλληλη για αυτόν επιλογή. Οι μεταβλητές είναι πάρα πολλές και ο άνθρωπος λυγίζει υπο το βάρος τους, μη μπορώντας να τις εξισορροπήσει και αναλύσει. Το έργο έχει δημιουργηθεί σε περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TouchDesigner και το μουσικό κομμάτι προέρχεται από την προσωπική δισκογραφία του Ευάγγελου.
< | Μάιος 2024 |
> | ||||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
||