Στο έργο οι περισσότεροι ήχοι προέρχονται από ηχογραφήσεις παιχνιδιών και η επεξεργασία τους έγινε χρησιμοποιώντας μία γλώσσα προγραμματισμού που λέγεται SuperCollider. Προσπάθησα να φτιάξω ένα κομμάτι που να βασίζεται σε έναν εσωτερικό ρυθμό παρά στο μετασχηματισμό του ηχητικού υλικού. Νομίζω κουράστηκα με αυτό το είδος της προηχογραφημένης μουσικής που χαρακτηρίζεται κυρίως από την εξερεύνηση του ηχοχρώματος και του χώρου, συχνά αγνοώντας άλλες ποιότητες. Το Toys κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας ρυθμικά μοτίβα. Ξεκινώντας από ένα μεγάλο πλήθος αρχείων ήχου δουλεύω με μια γλώσσα προγραμματισμού ώστε να περιγράψω της μουσικές δομές κι εν συνεχεία γίνομαι ακροατής στο αποτέλεσμα που γεννάει ο υπολογιστής. Υπό μία έννοια με ενδιαφέρει περισσότερο το αθροιστικό ηχητικό αποτέλεσμα παρά οι μεμονωμένες μουσικές χειρονομίες. Η πλήρης εκδοχή του έργου είναι για 24 διακριτά κανάλια.