Η διαδραστική αφήγηση "Νάρκισσος" είναι ένα ψηφιακό έργο σε περιβάλλον HTML με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού p5.js. Πρόκειται για μια διασκευή του μύθου του Νάρκισσου που παρουσιάζεται ως μέρος του ιδιωτικού βίου μέσα από μια σειρά αλληλεπιδράσεων. Οι αλληλεπιδράσεις αυτές γίνονται μέσα από τέσσερις βασικούς χώρους και δύο δευτερεύοντες. Σε όλη τη διάρκεια της αφήγησης πρωταγωνιστικό ρόλο παίζειη "ψηφιακή"αισθητικήμεχρήσηκουμπιώνκαιβασική διεπαφήτο ποντίκι,αναφορά στην καθημερινή χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Έμφαση δίδεται στην περιέργεια ή την ανάγκη να πατήσουμε ένα κουμπί που μπορεί να συμβολίζει μια μετάβαση, μια προσμονήήμιαδικλείδαδιαφυγήςαπόέναπεριβάλλον.Οισκοτεινοί τόνοιέχουνσκοπόνα λειτουργήσουν ως ένα alter ego, κυρίως, των χώρων κοινωνικής δικτύωσης και ως έναν σκιερό αντικατοπτρισμό της φωτεινότητας και της διαφάνειας που επικρατεί σ’ αυτούς ως τάση.