Αισθητηριακοί Μηχανισμοί στις Τέχνες


Διδάσκων/ουσα: Φλώρος Άγγελος
Κωδικός Μαθήματος: AVA446
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 7
Διδακτικές Μονάδες: 4
Ώρες Διδασκαλίας: 4

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις26
Εργαστηριακές Ασκήσεις26
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας80
Εξάσκηση και Προετοιμασία43
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 7)175

gr  pdf.png  Αισθητηριακοί Μηχανισμοί στις Τέχνες
Mέγεθος: 191.35 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα εστιάζει στη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών διάδρασης που εμφανίζεται στις Τέχνες. Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των συμμετεχόντων με την υλοποίηση εφαρμογών DIY (do-i t-yourself) , DIWO (do-it-with-others) και πρωτότυπων διαδραστικών έργων.  

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Κύριο στόχο του εργαστηρίου αποτελεί η αξιοποίηση των εργαλείων του Physical Computing για την παραγωγή ενός διαδραστικού έργου. Το εργαστήριο διερευνά μεθοδολογίες διαχείριση συσκευών εσόδου, εξόδου και επικοινωνίας με τη χρήση της πλατφόρμας Arduino. Παρέχει εφόδια για μία αποτελεσματικότερη προσέγγιση των διαδραστικών τεχνολογιών στις Τέχνες από την ιδέα στην υλοποίηση.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Physical Computing - Sensing and Controlling the Physical World with Computers, , Tom Igoe, Dan 'o Sullivan, Thomson, NY
Δρώμενα Πληκτρολογίου: Αρχιτεκτονική και Πληροφορία, Α.Κοέν, Α.Φλώρος (επιμελεια), Futura/Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

H άσκηση λειτουργεί ως πραγματικό πεδίο μελέτης της διάδρασης αλλά και της διαδικασίας ανάπτυξης και σχεδιασμού ενός έργου με τη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών. 

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Χρησιμοποιήθηκαν οι παρακάτω ανοιχτές τεχνολογίες διάδρασης:

Arduino IDE

Fritzing

Processing

Tinkercad

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Θέμα του φετινού έτους ήταν η σχολική αίθουσα.  Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές οφείλουν να υλοποιήσουν την πρόταση έργου και να την παρουσιάσουν δημόσια. Μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας ήταν η συμμετοχή του μαθήματος στην Έκθεση "Η Σχολική Αίθουσα" όπως υλοποιήθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Οι οπτικοακουστικές τέχνες στην ψηφιακή εποχή".


Επιστροφή
<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Σάββατο 23-11-2024
Προσεχώς
Πλατεία Τσιριγώτη 7, 49100 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας