[Αναδημοσίευση από ethnos.gr]
Ομάδες φοιτητών, κάτω από την ακαδημαϊκή καθοδήγηση του Δρ. Γιάννη Δεληγιάννη, επίκουρου καθηγητή στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, αφού αρχικά πειραματίστηκαν με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, υλοποιώντας ατομικά μικρές εφαρμογές, στη συνέχεια οργανώθηκαν σε ομάδες. Υπό τη δημιουργική επιμέλεια του υποψηφίου διδάκτορα του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας, Γιώργου Νικόπουλου και με την επιχειρηματική καθοδήγηση της εταιρείας marketing του Γιώργου Τσίλη, υλοποίησαν καινοτόμες διαδραστικές καμπάνιες επαύξησης ελληνικών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς, τα οποία βρίσκει κανείς κυρίως σε αγορές του εξωτερικού, αλλά και σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα.
«Η τεχνολογία της επαύξησης σχεδιάζεται και υλοποιείται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η αναγνώριση της συσκευασίας κάθε προϊόντος, με τη διασύνδεση του εκάστοτε περιεχομένου προώθησης πολυμέσων με αυτό. Καθώς κάθε προϊόν έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, καινοτομία και ανάγκες προβολής, η προώθηση είναι μοναδική και σχεδιασμένη, έτσι ώστε να ταιριάζει απόλυτα στα χαρακτηριστικά του, συνδυάζοντας διαδραστικές δράσεις προώθησης, με χρήση όπως βίντεο, animation, αφήγησης, ήχων, παιχνιδιών και πληροφοριών για άμεση χρήση από τον χρήστη» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο επίκουρος καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Δρ. Γιάννης Δεληγιάννης.
Οι φοιτητές από το Τμήμα Τεχνών Ήχου & Εικόνας, μέσα σε διάστημα δύο μηνών, από τον περασμένο Νοέμβριο, κατάφεραν μέσα από τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας, να σχεδιάσουν να υλοποιήσουν και να παρουσιάσουν, συμμετέχοντας σε όλα τα στάδια σχεδιασμού της εμπειρίας του χρήστη, τον προγραμματισμό της διάδρασης, τη δημιουργία κάθε πρωτοτύπου και την τελική διασύνδεση του ψηφιακού περιεχομένου με τα φυσικά αντικείμενα.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ.Τσίλης, «επιλέχθηκαν πέντε προϊόντα τα οποία συνδυάζουν υψηλή ποιότητα, διατροφική αξία και διατηρούν την παράδοση, ενώ ταυτόχρονα καινοτομούν σε επίπεδο διαδικασίας παραγωγής, αλλά και σύγχρονου packaging και τρόπου τοποθέτησης στην αγορά. Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας και η χρήση του προϊόντος ως συνδέσμου πληροφόρησης, είναι ο καλύτερος τρόπος για την γνωριμία του καταναλωτή με τον παραγωγό, τη διαδικασία παραγωγής και την παράδοση των προϊόντων αυτών. Οι χρήστες μεταξύ άλλων μπορούν να γνωρίσουν τον παραγωγό και να βιώσουν τη διαδικασία παραγωγής, να μάθουν την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν, να γνωρίσουν παραδοσιακές συνταγές του τόπου παραγωγής του προϊόντος, να ενημερωθούν για τα οφέλη του, να λάβουν προσφορές οι οποίες είναι κρυμμένες μέσα στη συσκευασία, αλλά και να παίξουν διαδραστικά παιχνίδια».
Τα πρώτα πέντε πιλοτικά προϊόντα σε διαδραστικές εφαρμογές, είναι ένα αφιλτράριστο ελαιόλαδο, που παράγεται από την ποικιλία «λιανολιά» (μικρόκαρπη ελιά) της Κέρκυρας, ένα βιολογικό θυμαρίσιο μέλι, το βούτυρο της Κερκύρας, το αυγοτάραχο από το Μεσολόγγι, και το κεφαλλονίτικο κόκκινο ξηρό κρασί ECLIPSE, από ξηρή μαυροδάφνη.
«Το Τμήμα Τεχνών Ήχου & Εικόνας υποστηρίζει την απόκτηση εμπειρίας μέσα από οργανωμένες και στοχευμένες δράσεις πρακτικής άσκησης που υλοποιούνται σε συνεργασία με επιχειρήσεις, μουσεία, εκδότες, ραδιοφωνικούς-τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους φορείς. Οι δράσεις αυτές ωφελούν τους φοιτητές που συμμετέχουν, καθώς επιταχύνουν τη μαθησιακή διαδικασία και τη συνεργασία σε πραγματικές εργασιακές συνθήκες. Η εφαρμογή των γνώσεων που αποκτούν οι φοιτητές μας στην πράξη, τους ανοίγει νέες επαγγελματικές προοπτικές και προτάσεις συνεργασίας. Στόχος του Ιονίου Πανεπιστημίου είναι η διασύνδεση των φοιτητών του με την επιχειρηματικότητα, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την υλοποίηση νέων και καινοτόμων εφαρμογών, υπηρεσιών και προϊόντων. Για αυτό το λόγο λειτουργεί ειδικό γραφείο σε ιδρυματικό επίπεδο για το πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης» επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Δρ. Γιάννης Δεληγιάννης.
Πηγή: www.ethnos.gr