Νικόλαος Μουστάκας
Τίτλος: | Προσαρμοστικά Περιβάλλοντα Επαυξημένης Ηχητικής Πραγματικότητας με χρήση Δυναμικά Μεταβαλλόμενης Ηχητικής Μείξης |
Ιδιότητα: | Διδάκτωρ |
Email: | nmoustakas@ionio.gr |
Επιτροπή
Επιβλέπων: Ανδρέας Φλώρος
Μέλη: Νικόλαος-Γρηγόριος Κανελλόπουλος, Νικόλαος-Αλέξανδρος Τάτλας
Περίληψη διατριβής
Το πεδίο της Επαυξημένης Πραγματικότητας ́Ηχου, έχει εισάγει τον μείκτη Επαυξημένης Πραγματικότητας Ήχου ως μια μέθοδο για τη μείξη πραγματικού με εικονικό περιβάλλον. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η αναβάθμιση της λειτουργίας του παραδοσιακού μοντέλου επαυξημένης μείξης ήχου με την ενσωμάτωση προσαρμοστικότητας για τον έλεγχο του απρόβλεπτου και μεταβλητού πραγματικού περιβάλλοντος σε τυπικές εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας ήχου. Προτείνεται ένα νέο αντιληπτικό μοντέλο επαυξημένης μείξης ήχου το οποίο αναμιγνύει τα ακουστικά περιβάλλοντα με όρους αμφιωτικής ακουστότητας. Επιπλέον, μια νέα τεχνική πρόβλεψης αμφιωτικής ακουστότητας σε πραγματικό χρόνο για την εξόρυξη χαρακτηριστικών ακουστικής αντίληψης ενσωματώνεται στο νέο μοντέλο μείξης. Το προτεινόμενο μοντέλο δοκιμάστηκε και αξιολογήθηκε για την αποδοτικότητά του μέσα από ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους καθώς και με τη χρήση σε ένα ηχητικό παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας ́Ηχου. Τα αποτελέσματα της ποιοτική αξιολόγησης δείχνουν μια προτίμησης των υποκειμένων στο μοντέλο προσαρμοστικής μείξης. Η ανάλυση της απόδοσης των παικτών του ηχητικού παιχνιδιού στη διάρκεια της αξιολόγησης έδειξε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας για το μοντέλο προσαρμοστικής μείξης σε σύγκριση με το παραδοσιακό μοντέλο μείξης Επαυξημένης Πραγματικότητας Ήχου. Συνεπώς, φαίνεται πως η νέα προσέγγιση της προσαρμοστικής επαυξημένης μείξης ήχου, είναι αποδοτικότερη για τους παίκτες του ηχητικού παιχνιδιού καθώς βελτιώνεται η εμπειρία διάδρασης μέσα σε μια τυπική εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας ήχου όπως είναι το ηχητικό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας.
Ο Νικόλαος Μουστάκας γεννήθηκε το 1987 στον Πειραιά. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας με βαθμό άριστα. Το 2021 έλαβε τον τίτλο του Διδάκτορα από το Τμ. Τεχνών Ήχου και Εικόνα με τίτλο διατριβής “Προσαρμοστικά Περιβάλλοντα Επαυξημένης Ηχητικής Πραγματικότητας με χρήση Δυναμικά Μεταβαλλόμενης Ηχητικής Μείξης”. Κατά την περίοδο εκπόνησης της διατριβής έχει διατελέσει ως επικουρικός διδάσκων του Τμ. Τεχνών Ήχου & Εικόνας για τα μαθήματα “Ακουστική και Ψυχοακουστική”, “Ψηφιακή Επεξεργασία Ήχου”,και “Τεχνολογία Ήχου”. Έχει συμμετάσχει σε αρκετά διεθνή συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά ενώ έχει συμμετάσχει σε 5 ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα. Τέλος, αποτελεί μέλος του Εργαστηρίου Επεξεργασίας Οπτικοακουστικών Σημάτων του Τμ. Τεχνών Ήχου & Εικόνας και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ψυχοακουστική, ακουστικώς επαυξημένη πραγματικότητας, ψηφιακή επεξεργασία ηχητικού σήματος, ηχητικά παιχνίδια.
Λίστα δημοσιεύσεων / Publications list
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
[1] Rovithis, E., Moustakas, N., Floros, A., & Vogklis, K. (2019). Audio legends: Investigating sonic interaction in an augmented reality audio game. Multimodal Technologies and Interaction, 3(4), 73.
[2] Rovithis, E., Floros, A., Moustakas, N., Vogklis, K., & Kotsira, L. (2019). Bridging Audio and Augmented Reality towards a New Generation of Serious Audio-Only Games. Electronic Journal of e-Learning, 17(2), 144-156.
[3] Moustakas, N., Floros, A., Rovithis, E., & Vogklis, K. (2021). Prediction and Controlling of Auditory Perception in Augmented Environments. A Loudness-Based Dynamic Mixing Technique. Applied Sciences, 11(22), 10944.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
[1] Grigoriou, N., Moustakas, N., Floros, A., & Kanellopoulos, N. (2008). dots: an Audio Entertainment Installation using Visual and Spatial-based Interaction. In Proceedings of the Audio Mostly Conference (pp. 112-116).
[2] Moustakas, N., Floros, A., & Kanellopoulos, N. (2009, October). Eidola: An interactive augmented reality audio-game prototype. In Audio Engineering Society Convention 127. Audio Engineering Society.
[3] Moustakas, N., Floros, A., & Grigoriou, N. (2011, May). Interactive audio realities: An augmented/mixed reality audio game prototype. In Audio Engineering Society Convention 130. Audio Engineering Society.
[4] Nikolaos Moustakas, Andreas Floros, Nikolaos-Grigorios Kanellopoulos, "Augmented Audio Reality as a Tool for the Development of Audio Games" - HELINA Audio Conference 2012, Corfu
[5] Moustakas, N., Floros, A., & Kapralos, B. (2016, September). An Augmented Reality Audio Live Network for Live Electroacoustic Music Concerts. In Audio Engineering Society Conference: 2016 AES International Conference on Audio for Virtual and Augmented Reality. Audio Engineering Society.
[6] Emmanuel Rovithis, Nikos Moustakas, Andreas Floros, Kostas Voglis, Acoustically Augmented Audio Games : a First Approach - HELINA Acoustics Conference 2018, Patras.
[7] Em. Rovithis, N. Moustakas and A. Floros, “Audio augmented reality games as a new educational approach", Proceedings of the 5th Acoustic Ecology Conference of the Hellenic Society of Acoustic Ecology, Kalamata, September 2018.
[8] Moustakas, N., Floros, A., Rovithis, E., & Vogklis, K. (2019, March). Augmented audio-only games: A new generation of immersive acoustic environments through advanced mixing. In Audio Engineering Society Convention 146. Audio Engineering Society.
[9] Moustakas, N., Rovithis, E., Vogklis, K., & Floros, A. (2020, October). Adaptive audio mixing for enhancing immersion in augmented reality audio games. In Companion Publication of the 2020 International Conference on Multimodal Interaction (pp. 220-227).
[10] Rovithis Emmanouil, Moustakas Nikolaos, Voglis Konstantinos & Floros Andreas: Audio Legends: Approaching the Educational Dimension of Acoustically Augmented Audio Games, 1st Panhellenic Conference – The educational game in formal and non-formal learning, November 2020
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
[1] Reviewer IEEE 22nd International Workshop on Multimedia Signal processing (IEEE MMSP 2020) 21-24 September, Tampere, Finland.
[2] Reviewer IEEE 21st International Workshop on Multimedia Signal processing (IEEE MMSP 2019) 27-29 September, Kuala Lumpur, Malaysia.
[3] 10th Audiovisual Festival, Department of Audio & Visual Arts, Ionian University, Member of the organizing committee, Corfu, May 2016
[4] Implementation of a concert with Augmented Reality Audio technology, as part of the Summer Academy of the Department of Music Studies, Ionian University, June 2014.
[5] Attended the Summer school on Game Audio, IEEE, 3-6/9/2012 Ankara, Turkey.
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Τηλ.: 26610 87860-1 - Fax: 26610 87866
e-mail: audiovisual@ionio.gr