avarts.ionio.gr/festival
Μοιράσου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Η περίοδος εγγραφών έληξε. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!


Τίτλος: Βιωματικό Εργαστήριο: ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο
Ομιλητής/ές: Αναστασιάδης Παναγιώτης, Καθηγητής Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.E, Πανεπιστήμιο Κρήτης - Χρηστίδης Κώστας, Διδάκτορας Πανεπιστημίου Κρήτης - Καρβούνης Λάμπρος, Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης - Κωτσίδης Κώστας, Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης
Ημερομηνία & Ώρα: 21/05/2016 09:00-12:00
Χώρος: Αίθουσα Συνεδριάσεων, Ισόγειο Τμήματος Ιστορίας
Γλώσσα: Ελληνικά


Συνοπτική περιγραφή:
Η Κοινωνία της Γνώσης δημιουργεί νέα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα σε διεθνές επίπεδο. Η πρόσφατη οικονομική κρίση, με ηθικές πολιτικές, πολιτισμικές και κοινωνικές διαστάσεις, οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες με βίαιο τρόπο και ταχύτατο ρυθμό, συμβάλλοντας έτσι στην αναζήτηση εκ του μηδενός, εννοιών και καταστάσεων οι οποίες φάνταζαν στέρεες τις τελευταίες δεκαετίες. Το εκπαιδευτικό σύστημα παρακολουθεί αμήχανο τις εξελίξεις και προσπαθεί να διαχειριστεί μια νέα καθημερινότητα, χαρακτηριστικό γνώρισμα της οποίας είναι η αβεβαιότητα, και το διαρκές άγνωστο που συνεχώς μεταβάλλεται. Το μόνο που έχουμε ως δεδομένο είναι ότι εκπαιδεύουμε τους πολίτες για μια κοινωνία και έναν κόσμο που δεν έχουμε ιδέα πως θα είναι μετά από μερικά χρόνια. Σκοπός του βιωματικού εργαστηρίου είναι η ανάδειξη της συνεργατικής δημιουργικότητας με την χρήση των ΤΠΕ ως ένα από τα πλέον σημαντικά εργαλεία που έχει ο σκεπτόμενος εκπαιδευτικός – πολίτης προκειμένου να ανταποκριθεί με κριτικό τρόπο στις απαιτήσεις των καιρών μας.


Σύντομα βιογραφικά
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, είναι Καθηγητής Δια Βίου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με την χρήση των ΤΠΕ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει διδάξει για τρία χρόνια στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών και για δύο ακαδημαϊκά έτη στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου.
Από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 είναι Καθηγητής Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ανοιχτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Από το Ακαδημαϊκό Έτος 2004-2005 διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορική στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Είναι συγγραφέας δέκα συγγραμμάτων σε ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους και περισσότερες από 150 εργασίες του σχετικά με τις ΤΠΕ την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται στις περιοχές:
- της δια βίου και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την χρήση προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών διαδικτύου,
- της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ για την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών,
- και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Από το 2000 μέχρι και σήμερα είναι επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω τηλεδιασκέψεων «ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΤΠΕ και Δημιουργικότητα» ανάμεσα σε δημοτικά σχολεία Κύπρου και Ελλάδας.
Από το 2003, έχει την επιστημονική ευθύνη υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου διαδικτυακού περιβάλλοντος επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς της διασποράς, στα πλαίσια του προγράμματος «Παιδείας Ομογενών».
Από το 2010 έως το 2012 διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών στο πλαίσιο του οποίου επιμορφώθηκαν 8.000 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Χρηστίδης Κώστας
Σπουδές στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας, με βαθμό πτυχίου «άριστα» 9,6 (1995). Με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ) εκπόνησε μεταπτυχιακή εργασία (παραγωγή καλλιτεχνικού έργου) στην Α.Σ.Κ.Τ. Αθήνας (1998-2000).

Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2005) και Διδάκτωρ Επιστημών Αγωγής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Π.Κ. (2012). Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών του σπουδών υπήρξε υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (1992-95). Επίσης έχει βραβευθεί με τα βραβεία: Παντελή Πρεβελάκη (Δήμος Ρεθύμνου,1990-94) και Ιδρύματος Γιάννη και Ζωής Σπυρόπουλου (1996). Υπήρξε διδάσκων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης ως συμβασιούχος με το Προεδρικό Διάταγμα 407/80 (2009-2012). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην Εικαστική Παιδεία, στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης καθώς και στην Εικαστική Θεραπεία (Art therapy). Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Ελλάδος και της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος. Έχει παρουσιάσει εισηγήσεις μαζί με άλλους εισηγητές σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια. Μελέτες και άρθρα του φιλοξενούνται σε συλλογικούς τόμους ή πρακτικά συνεδρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Έχει λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις στην Κρήτη και την Αθήνα. Η ενασχόλησή του με τη σκηνογραφία είναι εξίσου σημαντική καθώς έχει αναλάβει τη σκηνική επιμέλεια σε θεατρικές παραστάσεις του αρχαίου δράματος με διεθνή συμμετοχή.
Καρβούνης Λάμπρος
Σπούδασε στην Παιδαγωγική Ακαδημία Μυτιλήνης από όπου πήρε πτυχίο το 1987 με βαθμό Λίαν Καλώς 8,11.
Από το 2000 έως το 2002 μετεκπαιδεύτηκε στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης «Μαρία Αμαριώτου» από όπου πήρε Δίπλωμα Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Θετικών Σπουδών και Πληροφορικής με βαθμό Άριστα 9,38.
Από το 2002 ως το 2004 φοίτησε στο ΠΤΔΕ Κρήτης από όπου πήρε πτυχίο εξομοίωσης με βαθμό Άριστα 9,70.
Από το 2004 ως το 2007 φοίτησε στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΠΤΔΕ Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Πληροφορική και Εκπαίδευση – Σύγχρονες Τεχνολογίες στη Διδακτική των Θετικών Επιστημών». Εκπόνησε μεταπτυχιακή εργασία με θέμα «Πληροφορική και εκπαιδευτική διαδικασία. Υλοποίηση Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος για την Εξ αποστάσεως Διδασκαλία της Φυσικής-Ενότητα Ηλεκτρισμός» υπό την εποπτεία των κ.κ. Παπαβασιλείου Ευάγγελου ως επόπτη και Αναστασιάδη Παναγιώτη, Τζανάκη Κωνσταντίνου ως συνεπόπτες. Απέκτησε δίπλωμα ειδίκευσης με βαθμό Άριστα 9,44.

Σήμερα είναι υποψήφιος Διδάκτορας του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης. Το θέμα της Διδακτορικής του διατριβής είναι: «Η σημασία της «Διδακτικής Παρουσίας» και ο Νέος Ρόλος του Εκπαιδευτικού σε μαθησιακά περιβάλλοντα σύγχρονης μετάδοσης με έμφαση στη Διδακτική Αξιοποίηση της Διαδραστικής Τηλεδιάσκεψης» με επόπτη τον Αναπληρωτή Καθηγητή ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Αναστασιάδη Παναγιώτη και συνεπόπτες τον Επίκουρο Καθηγητή ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Ανδρεαδάκη Νικόλαο και τον Αναπληρωτή καθηγητή ΕΑΠ κ. Λιοναράκη Αντώνιο.
Κωτσίδης Κώστας
Ο Κωνσταντίνος Κωτσίδης διδάσκει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2003. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα “Πληροφορική στην Εκπαίδευση» και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου με θέμα: «Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική. Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης και ασχολείται ενεργά με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Επικοινωνίας και Πληροφορίας στην ΕξΑΕ. Εργασίες του έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, καθώς και σε πρακτικά ελληνικών και διεθνών συνεδρίων. Εργάστηκε ως Ειδικός Επιστήμονας/Εμπειρογνώμονας με έργο την «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και δειγματικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης». Είναι πρεσβευτής T4E, επιμορφωτής β’ επιπέδου στις ΤΠΕ, συμμετέχει σε επιμορφωτικές ημερίδες με αντικείμενο την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Πράξη και υλοποιήσει επιμορφωτικά προγράμματα σε συνεργασία με το ΕΔΙΒΕΑ του Πανεπιστημίου Κρήτης.
20192019201820182017201720162016201520152014201420132013201220122011201120102010200920092008200820062006
ionio.gr              avarts.ionio.gr              erimee
  • Ιόνιος Ακαδημία
  • Παλαιό Ψυχιατρείο
  • Πολύτεχνο
  • Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας
  • Δημοτική Πινακοθήκη Κέρκυρας
  • Κτίριο Τμήματος Ιστορίας και Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Μουσειολογίας
  • Ιόνιος Βουλή
  • Αίθουσα Τέχνης - Αρτ Καφέ, Κήπος του Λαού
  • Κτίριο Τμήματος Μουσικών Σπουδών