Είμαι σχεδιαστής παιχνιδιών με ειδίκευση στους μηχανισμούς και τη μεθοδολογία. Από το 2004 εργάστηκα παράλληλα τόσο στην διδασκαλία όσο και στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Το διάστημα 2004 – 2007 διατηρούσα ένα game studio που δημιούργησε έναν προσομοιωτή σατυρικής ζωής και αργότερα ένα studio σοβαρών παιχνιδιών που έτρεξε διάφορα μικρότερα έργα. Από το 2010 - 2013 εργάστηκα σαν σχεδιαστής και προγραμματιστής στο Three Gates, ένα studio που βρίσκεται στο Gotland της Σουηδίας. Επίσης εργάστηκα ως σύμβουλος σε ένα από τα μεγαλύτερα game studio στοιχημάτων, το Svenska Spel, ως κριτής των Norwegian art grants, αλλά και σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα με θέμα πχ. την προσέλκυση νέων γυναικών στην τεχνολογία και τα παιχνίδια και την προσέλκυση νέων στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στην Βαλτική θάλασσα. Επίσης με προσέλαβαν για να δημιουργήσω μια διαδραστική εκπαιδευτική εμπειρία με θέμα την αιολική ενέργεια για το Department of Earth Sciences στο Uppsala University το 2015. Τα τελευταία 2 χρόνια εργάστηκα στη δημιουργία ενός παιχνιδιού για το Department of Women and Children’s Health που θα προετοιμάζει παιδιά με καρκίνο για την θεραπεία με ακτινοβολίες. Στην διάρκεια της πανδημίας, εργάστηκα σαν σύμβουλος στη δημιουργία λογισμικού που θα βελτίωνε την αίσθηση των διαπροσωπικών σχέσεων στα πλαίσια της απομακρυσμένης εργασίας.
Διαθέτω ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα στην παραγωγή παιχνιδιών και εργάζομαι στο Uppsala University σαν λέκτορας από το 2016 και Διευθυντής Σπουδών από το 2017
Παιχνίδια στα οποία έχω εργαστεί για την δημιουργία τους:
Prom Queen, 2007, Digital Agitation
Legends of Aethereus, 2013, Three Gates
Matambassaden, 2014, Woven Games,
The Cyclotron Mystery, 2019- , Dpt. of Women and Children’s Health
Heart forth Alicia, 2014, Alonso Martin
Puissance, 2020, Kulturrum Visby
Gyllencronas Heroes, 2023, Baluba, Region Gotland, Dpt. of Game Design Uppsala University
Back to instructors