Αλκμήνη Γκρίτζαλη
Η Δρ. Αλκμήνη Γκρίτζαλη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου, με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ Προορισμών και Υπηρεσιών Δημιουργικής Οικονομίας». Διαθέτει Πτυχίο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης (ΜΑ in Creative and Media Enterprises) από το University of Warwick (UK) και Διδακτορικό Δίπλωμα (MRes, PhD) από το Bayes (πρώην Cass) Business School, City University London.
Έχει διατελέσει (2014-2021) Επίκουρη Καθηγήτρια (Senior Lecturer) στο School of Hospitality and Tourism Management, University of Surrey (UK), όπου διεύθυνε το ΠΜΣ “MSc in International Tourism Management”. Έχει διδάξει σε προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα Bayes Business School, City University London (UK), ESCP London Business School (UK), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (μέλος ΣΕΠ από το 2017) και Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Το σύνολο των επιστημονικών της δημοσιεύσεων, σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά με κριτές, αφορά τον τρόπο που οι τουριστικοί προορισμοί εξελίσσονται μέσω του branding, των αφηγημάτων της ποπ κουλτούρας και των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζονται από διεθνείς και εθνικές κρίσεις και επενδύουν στα νέα πρότυπα βιωσιμότητας.
Έχει συνεργαστεί, σε ερευνητικά προγράμματα εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, με οργανισμούς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), η UEFA (Union of European Football Associations) και ο Δήμος της Βαρκελώνης (Barcelona City Council).
Έχει διατελέσει (2014-2021) Επίκουρη Καθηγήτρια (Senior Lecturer) στο School of Hospitality and Tourism Management, University of Surrey (UK), όπου διεύθυνε το ΠΜΣ “MSc in International Tourism Management”. Έχει διδάξει σε προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα Bayes Business School, City University London (UK), ESCP London Business School (UK), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (μέλος ΣΕΠ από το 2017) και Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Το σύνολο των επιστημονικών της δημοσιεύσεων, σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά με κριτές, αφορά τον τρόπο που οι τουριστικοί προορισμοί εξελίσσονται μέσω του branding, των αφηγημάτων της ποπ κουλτούρας και των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζονται από διεθνείς και εθνικές κρίσεις και επενδύουν στα νέα πρότυπα βιωσιμότητας.
Έχει συνεργαστεί, σε ερευνητικά προγράμματα εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, με οργανισμούς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), η UEFA (Union of European Football Associations) και ο Δήμος της Βαρκελώνης (Barcelona City Council).
Σεμινάρια
Κινηματογραφικός τουρισμός και διαμόρφωση αντιλήψεων μέσω ποπ κουλτούραςBack to instructors