Σπούδασε στην Παιδαγωγική Ακαδημία Μυτιλήνης από όπου πήρε πτυχίο το 1987 με βαθμό Λίαν Καλώς 8,11.
Από το 2000 έως το 2002 μετεκπαιδεύτηκε στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης «Μαρία Αμαριώτου» από όπου πήρε Δίπλωμα Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Θετικών Σπουδών και Πληροφορικής με βαθμό Άριστα 9,38.
Από το 2002 ως το 2004 φοίτησε στο ΠΤΔΕ Κρήτης από όπου πήρε πτυχίο εξομοίωσης με βαθμό Άριστα 9,70.
Από το 2004 ως το 2007 φοίτησε στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΠΤΔΕ Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Πληροφορική και Εκπαίδευση – Σύγχρονες Τεχνολογίες στη Διδακτική των Θετικών Επιστημών». Εκπόνησε μεταπτυχιακή εργασία με θέμα «Πληροφορική και εκπαιδευτική διαδικασία. Υλοποίηση Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος για την Εξ αποστάσεως Διδασκαλία της Φυσικής-Ενότητα Ηλεκτρισμός» υπό την εποπτεία των κ.κ. Παπαβασιλείου Ευάγγελου ως επόπτη και Αναστασιάδη Παναγιώτη, Τζανάκη Κωνσταντίνου ως συνεπόπτες. Απέκτησε δίπλωμα ειδίκευσης με βαθμό Άριστα 9,44.
Σήμερα είναι υποψήφιος Διδάκτορας του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης. Το θέμα της Διδακτορικής του διατριβής είναι: «Η σημασία της «Διδακτικής Παρουσίας» και ο Νέος Ρόλος του Εκπαιδευτικού σε μαθησιακά περιβάλλοντα σύγχρονης μετάδοσης με έμφαση στη Διδακτική Αξιοποίηση της Διαδραστικής Τηλεδιάσκεψης» με επόπτη τον Αναπληρωτή Καθηγητή ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Αναστασιάδη Παναγιώτη και συνεπόπτες τον Επίκουρο Καθηγητή ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Ανδρεαδάκη Νικόλαο και τον Αναπληρωτή καθηγητή ΕΑΠ κ. Λιοναράκη Αντώνιο.
Back to instructors