ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
[ΧΕ 2022-2023] v1



Τεχνολογία και Τέχνη


Διδάσκων/ουσα: Κανελλόπουλος Νικόλαος ΓρηγόριοςNew Window, Φλώρος ΆγγελοςNew Window
Κωδικός Μαθήματος: YKA1
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 6
Διδακτικές Μονάδες: 6

Σύντομη Περιγραφή:

Τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα (Physical Computing) αποτελούν πλέον μία ευρέως αναπτυσσόμενη μέθοδο στο σχεδιασμό, τις αναπαραστάσεις και τις τέχνες εισβάλλοντας μέσω της απλότητας τους στον ιδιωτικό αλλά και στο δημόσιο βίο των ανθρώπων. Το μάθημα εισάγει τη διάδραση και τη διεπαφή ως ένα αντικείμενο κλειδί της καλλιτεχνικής πρακτικής. Στόχος του μαθήματος είναι να ερευνήσει τις τεχνολογίες αιχμής και κατά πόσο μπορούν να χρησιμοποιηθούν πέρα από την ανάγνωση, καταγραφή και αξιολόγηση στην επανασύσταση των σχέσεων των ανθρώπων με τον υλικό πολιτισμό, το αστικό και φυσικό περιβάλλον. Οι φοιτητές θα κληθούν να διερευνήσουν καινοτόμα εργαλεία προγραμματιστικών περιβαλλόντων και ανοιχτών τεχνολογιών με σκοπό το σχεδιασμό και υλοποίηση ενός διαδραστικού παιχνιδιού, ενός αντικειμένου καθημερινής χρήσης ή ενός καλλιτεχνικού έργου.

Ενημέρωση: 26-10-2021

Επιστροφή
Version 1 ENGLISH
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας