ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
[ΧΕ 2024-2025] v5



Πρωτοποριακή πρόταση του εργαστηρίου InArts για την τουριστική προβολή των Ιονίων Νήσων

ShareThis
Δημοσίευση: 16-01-2020 18:08 | Ενημέρωση: 18-01-2020 15:26 | Προβολές: 6051
    Δημοσίευμα εφημερίδας Κερκυραϊκή Άποψη
Mέγεθος: 371.03 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
    Χάρτης Κέρκυρας - QR codes
Mέγεθος: 3.36 MB :: Τύπος: Αρχείο PDF
image

Εκτενή θετική δημοσιότητα έλαβε η πρόταση από την ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) του Ιονίου Πανεπιστημίου με στόχο την αναβάθμιση της τουριστικής προβολής της Κέρκυρας ως διαδικασίας, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις της τεχνολογίας. Η πρόταση παρουσιάστηκε στις 8 Ιανουαρίου 2020 στο προεδρείο του Εμπορικού Επιμελητηρίου Κέρκυρας και σε στελέχη του Δήμου Κέρκυρας.

Η ομάδα συνεργατών που συστάθηκε από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο έδρασε με την καθοδήγηση του ιδρυτικού μέλους του Εργαστηρίου Διαδραστικών Τεχνών (InArts) Eπίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου Γιάννη Δεληγιάννη με επιστημονικό αντικείμενο την εφαρμογή της διάδρασης στα πολυμέσα και τα παιχνίδια υπολογιστή. Ο σχεδιασμός του περιπτέρου υλοποιήθηκε από το Αρχιτεκτονικό Γραφείο "2τrόποι" και την Κερκυραία βραβευμένη αρχιτέκτονα Αγγελική Θύμη. Το παιχνίδι VR/360° Εικονικής Πραγματικότητας δημιουργήθηκε από τον σκηνοθέτη, Digital Artist και υποψήφιο διδάκτορα Δημήτρη Δεληνικόλα (emptyfilm.com), το βίντεο χαρτογραφικής προβολής του περιπτέρου δημιούργησε ο Κερκυραίος Βασίλης Μεταλληνός, διακεκριμένος φωτογράφος. Tο μοντάζ του βίντεο χαρτογραφικής προβολής επιμελείται η διεθνούς φήμης video artist Μαριάννα Στραπατσάκη, εικαστικός, ιδρυτικό μέλος του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και του εργαστηρίου ΙnArts (inarts.eu). Ο εντοπισμός των μεταβαλλόμενων τάσεων της αγοράς του τουρισμού, οι οποίες επηρεάζουν τους στόχους και τις στρατηγικές των τουριστικών εκθέσεων υλοποιήθηκε από την κα Νατάσα Πανδή, μέλος της ερευνητικής ομάδας που ασχολείται με το Market Research & Product Development στην Βιομηχανία του Τουρισμού και ειδικότερα στον τομέα του Luxury Travel Market για Ελλάδα και Κύπρο.

Σχετικά με το εγχείρημα ο κύριος Δεληγιάννης δήλωσε ότι "στόχος του Πανεπιστημίου ως φορέα είναι ο γόνιμος επιστημονικός πειραματισμός, που μας επιτρέπει να θέτουμε νέα πρότυπα για να εξελίσσουμε την καθημερινότητα μας. Η δημιουργία της ομάδας αποτελεί το πρώτο στάδιο της εξελικτικής διαδικασίας με επίκεντρο την βασική οικονομική δραστηριότητα των Ιόνιων Νήσων, τον τουρισμό. Η ομάδα μας επικεντρώνεται στην παροχή συγκεκριμένων, υλοποιήσιμων, καινοτόμων και σωστά κοστολογημένων λύσεων. Η ερευνητική διαδικασία που επιτελείται έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία καινοτόμων, εφικτών και αποδοτικών προτάσεων. Η ανίχνευση αναγκών και η μελέτη εφαρμογής προσφέρονται ad hoc και χωρίς κόστος στους κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς. Πρέπει να τονιστεί ότι τα μέλη του Πανεπιστημίου δεν αμείβονται για αυτή την υπηρεσία. Για αυτό το λόγο σήμερα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να προτείνουμε συγκεκριμένες λύσεις οι οποίες έχουν σχεδιασθεί πλήρως και είναι έτοιμες να εφαρμοστούν με την ανάλογη παραμετροποίηση, όπου αυτή απαιτείται. Στόχος μας είναι να αντιληφθούν και να βιώσουν όλοι από την δική τους οπτική, ποιοί πρέπει να είναι οι ευρύτεροι στόχοι προβολής και πώς υλοποιούνται πρακτικά οι δράσεις αξιοποίησης του τουριστικού προϊόντος, του πολιτιστικού αποθέματος και των ειδικών μορφών τουρισμού μέσα από καλές πρακτικές και συγκεκριμένα παραδείγματα".


Επιστροφή
Version 1 ENGLISH
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας