ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Τελευταία Ενημέρωση: 05-04-2019 13:29 :: Mέγεθος: 9.79 MB :: Τύπος: Αρχείο PDF

ΟΛΑ | Θεωρία [THE] | Τεχνολογία [TEC] | Ήχος [AUD] | Ήχος - Εικόνα [AVA] | Εικόνα [VIS]

Αφηγηματική Δομή των Πολυμέσων


Διδάσκων/ουσα: Βαλιανάτος Θωμάς
Κωδικός Μαθήματος: THE601
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: 6
ECTS: 4
Διδακτικές Μονάδες: 2
Ώρες Διδασκαλίας: 2
Σελίδα E Class: https://e-class.ionio.gr/courses/DAVA216

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις0
Εργαστηριακό26
Φροντιστήριο0
Εργαστήριο0
Εξάσκηση και Προετοιμασία26
Αυτοτελής Μελέτη48
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 4)100

    Αφηγηματική Δομή των Πολυμέσων
Mέγεθος: 193.5 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF


Σύντομη Περιγραφή:

Γίνεται ιστορική αναφορά στην εξέλιξη της αφήγησης (λογοτεχνία, κινηματογράφος, τηλεόραση, διαδίκτυο, διαδραστική τηλεόραση, ενισχυμένη πραγματικότητα). Εξετάζονται και αναλύονται τρόποι γραμμικής και μη γραμμικής αφήγησης καθώς και οι αφηγηματικές δυνατότητες των μέσων. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση και η δημιουργία συστημάτων που βασίζονται στη διαδραστική εξιστόρηση, είτε πρόκειται για καλλιτεχνικό έργο ή για άλλη εφαρμογή πολυμέσων. Παράλληλα εξετάζεται η πολυπλοκότητα του εγχειρήματος, παρουσιάζονται στρατηγικές και τεχνικές βελτίωσης της απόδοσης των συστημάτων και οι φοιτητές ολοκληρώνουν την μαθησιακή ενότητα δημιουργώντας ένα δικό τους σύστημα αφήγησης με χρήση πολυμέσων.


Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές, βασικές έννοιες σεναρίου και μη γραμμικής αφήγησης στον χώρο των  πολυμεσικών καλλιτεχνικών έργων.

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να γράφουν σενάρια για μη γραμμικά αφηγηματικά μέσα όπως τα βιντεοπαιχνίδια, πολυμεσικές καλλιτεχνικές εφαρμογές για το διαδύκτιο και διαδραστικά οπτικοακουστικά έργα.


Περιεχόμενο (Syllabus):

1η Εβδομάδα. Αφήγηση.Τι είναι η αφήγηση.
2η Εβδομάδα. Δόμηση μιας ιστορίας.
3η Εβδομάδα. Μη γραμμική αφήγηση στον κινηματογράφο.
4η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Δομή σεναριού για βιντεοπαιχνίδια

5η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Βασικές παράμετροι στα βιντεοπαιχνίδια.
6η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα διαδραστικά παιχνίδια. Μη γραμμική αφήγηση. Δημιουργία διαγραμμάτων ροής που οπτικοποιούν μη γραμμικά σενάρια.
7η Εβδομάδα. Η εξέλιξη του animation και ο ρόλος του  animation στα arcade παιχνίδια και στα σύγχρονα παιχνίδια.
8η Εβδομάδα. Διαδραστικός κινηματογράφος. Καλλιτεχνικά έργα με την μορφή σύγχρονων μορφών κινηματογράφου.
9η Εβδομάδα. Η αφήγηση στα Υπερκείμενα. Οπτική ποίηση και καλλιτεχνικά έργα στο διαδίκτυο.

10η Εβδομάδα. Hyper comics. Υπερκειμενικά κόμικς.

11η Εβδομάδα. Ο ρόλος της αφήγησης σε διαδραστικά ψηφιακά έργα και υπερμέσα. 
12η Εβδομάδα. Επαναλήψεις.

13η Εβδομάδα. Παράδοση εργασίας.


Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Το σενάριο: Η δομή και η τεχνική της συγγραφής του, Βαλούκος Στάθης, Αιγόκερως, 2002.

Professional Techniques for Video Game Writing, Wendy Despain, Taylor & Francis, 2008 


Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

(α) διαλέξεις σε συνδυασμό με ανάθεση εργασίας σε κάθε μαθητή. (β) Εμπειρική διαδικασία καλλιτεχνικής παραγωγής με έμφαση στην έρευνα. Ο μαθητής με τη διαδικασία που ακολουθείται, δεν αποκτά μόνο γνώσεις, αλλά αναπτύσσει και ικανότητες που του επιτρέπουν να ερευνά στηριζόμενος στις δυνάμεις του.


Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η πρόοδος και η αξιολόγηση στο μάθημα υλοποιείται με την παράδοση εργασιών κατά την διάρκεια του εξαμήνου και ολοκληρώνεται με συνολική παράδοση ολοκληρωμένων εργασιών στο τέλος του εξαμήνου.


Επιστροφή στις Περιγραφές Μαθημάτων    Επιστροφή στο Ενδεικτικό Πρόγραμμα Σπουδών
<< <
Αύγουστος 2019
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Κυριακή 18-08-2019
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα